bandit 1200 streetfighter achterlijk mooi

raykohnen

MF'er
30 mei 2011
76
0
bergen
Ben me schuur aan het leeghalen voor mijn sv 1000 en ga mijn andere motoren verkopen.
Vandaar dat ik nu ook na jaren mijn gepimpte bandit de deur uit ga doen.
Het is een bandit 1200 van 1996 maar met maar net 13000 km op de teller.
Afgelopen jaar aangepakt tot de motor die ik wou hebben, maar toch kriebelt het weer om een sv 1000 aan te schaffen,en die ook weer onder handen te nemen.

Mijn bandit heb ik aangepakt dmv:

Voorvork van een suzuki gsxr 1100 w upsidedown met 6 zuiger tokico remtangen
achterbrug aangepast met een brace van een yamaha r1.
K&N luchtfilter met dynojetkitje,
Ingekorte carbon bos uitlaat,
stalen remleidingen voor,
spiegel stuur en koplamp veranderd.
undertail en achterlichtunit van hotbodies in de kleur meegespoten.
ingebouwde knipperlichttjes achter.

heb de orginele voorkuip en cockpit/dashboard en ook nog bij evenals de standaard uitlaat.
De bandit gaat niet voor een schijtbedrag de deur uit dit dmv dure uitgaves en ook omdat motor in nieuwstaat verkeerd.
groot onderhoud(olie filters bougies) en ketting tandwielen achterband zijn net 100 km jong.
Motor mag weg maar moet dus niet weg voor een habbekrats.
Mijn prijs voor de motor is 3450 euro.
 
Laatst bewerkt:
Nice, waar is motor te bezichtigen/rijden?
In Bergen dus...Djesus, other side of the country..... Es ff overleggen met vrouwlief, kun je me uiterste prijs even pb-en?

Tevens kickje
 
Laatst bewerkt:
Geen interesse in een TL1000s met bijbetaling van mijn kant?

dsc0093e.jpg
 
Laatst bewerkt:
nog iemand interesse in een aangepaste hayabusa achterbrug voor in zijn bandit??
Ik vond dit TE,,dus vandaar nu te koop,,,,,maar eeh ff kickie omhoog de bandit :9 :Y
full
 
Heb al een busa voorvork,en ook weer een voorwiel die in mijn sv gaat.
exact dezelfde als in de bandit, en achterbrug word ook weer aangepast.
Word :9 smullen

Hou me hiervan op de hoogte! Ga over enkele weken ook een SV1000 aanschaffen en dan ook opzoek naar voorvork en eventueel een andere achterbrug.

Maak anders een topic in het Streetfighter gedeelte!
 
Zo sv 1000 is binnen,,ff nieuw accutje regelen, en nieuw achterbandje,voorkuip eraf rukken en de voorvork eruit en andere er eendaags inplakken,,, :P :Y
full
 
Zonde hoor, Bandit 1200 met zo weinig kilometers was ik naar op zoek. Maar dan wel gewoon zo standaard mogelijk. Maar ik ben dan ook helemaal geen liefhebber van omgebouwde motoren :)
 
POEMAAAAAAHHH :+ VRAAG TOCH OOK NIET OM EROP TE REAGEREN
ZO'N STANDAARD BANDIT IS VRESELIJK BORINGH.
Gelukkig vindt het meerendeel mijn bandit wel mooier als een standaard uitvoering.
succes met de tocht naar een NAAKTE :N naakte bandit
 
Mooi beessie hoor!! Ben best geïnteresseerd, echter alleen pas in augustus. Mocht die er dan nog zijn kom ik er op terug.

Stond er niet in je startpost dat er een busa voorvork in zat?
 
Laatst bewerkt:
zat ja ,nu met upsidedown van een suzuki gsxr 1100w uit 1997 waar maar 24dkm op stond en 6 zuigerremtangen :9~
 
zo even een foto zoals hij er dus bijstaat,voorspatbordje moet je er even bijdenken die ligt bij de autospuiter :Y
full
 
en de velgstriping is besteld dus is als het goed is opgestuurd dus zit er eerdaags ook weer op,dit ivm een nieuw voorwiel. :+
 
dit remt eigelijk een stuk beter als die radiale remmen,hiermee hoef je niet zo hard te knijpen, en voorvork staat mbv de aangepaste achterbrug nog zo gek nog niet.
Hij is zelf even dik als de hayabusa voorvork. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan