Bandit 1200 streetfighter project

weer zo'n verschrikkelijke golf haha!!

mooi projectje , jij bent lekker met het uiterlijk bezig ik ben beetje bezig met motorisch , bij mij komt het uiterlijk er ook aan....maar ik wil het wel een bandit houden dus wel de kont erop laten van een bandit...verders wil ik eigenlijk een andere voorvork erin , maar ik weet eigenlijk niet echt wat er wel past en niet !!
 
Laatst bewerkt:
weer zo'n verschrikkelijke golf haha!!

mooi projectje , jij bent lekker met het uiterlijk bezig ik ben beetje bezig met motorisch , bij mij komt het uiterlijk er ook aan....maar ik wil het wel een bandit houden dus wel de kont erop laten van een bandit...verders wil ik eigenlijk een andere voorvork erin , maar ik weet eigenlijk niet echt wat er wel past en niet !!


hallo is iemand daar?
 
de schuurwerkzaamheden van de motor zijn bijna klaar, dus kan het gemoffeld en gespoten worden. en dan weer afbouwen
 
Duderude,

rustig,rustig

mag iemand niet of het forum zitten als er even niks te melden valt




:(
 
Laatst bewerkt:
dude ruud? als ik de kleur zo ziet word een dike motor mooi kleuren stelling maar heb je ook foto;s van jou motor hoe hij er nu uit ziet?
 
wie o wie heeft er ervaring met een usd in een bandit 1200

graag met het minste aanpassings werk
 
de usd vork is aangeschaft....

ligt nu bij vdb-works voor de balhoofdpen over te zetten....
 
Laatst bewerkt:
balhoofdpen zit erin alleen nu nieuwe balhoofdlagers halen...

maar eerst alles schuren plamuren
 
zie je wel appeltje eitje,zeker voor vdb.
zal top staan !

suc6


+1

foto's ???? ;) ;)

Edit : als je de bovenste kroonplaat NIET gebruikte van je ''nieuwe'' vork , laat het dan even weten . 'k mot nog een bovenplaat hebben ;) [ in ruil tegen alle ''advice's :P ]
 
Laatst bewerkt:
ik heb geen foto's laat de vork uit elkaar voor de spuiter......

en de plaat gebruik ik ook, wat die van de bandit pas zeker niet
 
Laatst bewerkt:
alles in de grondverf..................
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan