Bandit 600 95-99 spullen en gereedschappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kettingklinkdingetje wil ik sowieso van je overnemen :)
Ik zal m'n broer nog even contacten of die nog spullen voor z'n bandit kan gebruiken ;)
 
Ik wil die koppakking, voetpakking en zuigerveren wel van je over nemen :)


Prima, wordt wel pakketpost dus een totaalbedrag van 31.75euro. Of je moet het willen afhalen :) (wordt goed weer) Stuur je iig een pm'tje met mijn gegevens. Ik moet ook nog ergens een zakje hebben met klepseals, ringetjes ed, die zal ik even opzoeken en er bij doen. Verzenden kan overigens pas vanaf maandag omdat ik thuis geen geschikt verpakkingsmateriaal heb. Afhalen kan morgen de hele dag niet tussen 15.00 en 18.00 uur, zaterdag overdag en zondag de hele dag.
 
Laatst bewerkt:
Prima, wordt wel pakketpost dus een totaalbedrag van 31.75euro. Of je moet het willen afhalen :) (wordt goed weer) Stuur je iig een pm'tje met mijn gegevens. Ik moet ook nog ergens een zakje hebben met klepseals, ringetjes ed, die zal ik even opzoeken en er bij doen. Verzenden kan overigens pas vanaf maandag omdat ik thuis geen geschikt verpakkingsmateriaal heb. Afhalen kan morgen de hele dag niet tussen 15.00 en 18.00 uur, zaterdag overdag en zondag de hele dag.

Zal het opsturen worden extra kosten zijn geen probleem maken we dr 31,75 van. Als jij zorgt dat het netjes opgestuurd word in iets van een doosje ofzo dat die pakkingen niet dubbel vouwen vind ik het prima :) Zie je pm'tje of mailtje wel verschijnen met je gegevens maak ik het even over en stuur ik je mijn adres gegeven gelijk even door met de melding wanneer het betaald is ;)
 
Zal het opsturen worden ...wanneer het betaald is ;)

Had je al een Pm gestuurd met mijn gegevens, moet alleen nog je adresgegevens hebben (wel zo handig). Wordt gewoon in grote doos verstuurd. Tevens nog een piccie van het zakje waar ik het over had:

GroteFoto-VSDXPZV7.jpg
 
De pakkingset en de Carbtune zijn betaald en worden maandag verstuurd, tevens subtiel kickje en een traantje omdat m'n motor vandaag is opgehaald ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan