hallo,
zo....
mn eerste achterbandje is op, nu heb ik de keus uit enkele nieuwe achterbandjes die voor mij redlijk betaalbaar zijn, en goed hoop ik.
ik heb al wat rondgelezen op t forum, maar vindt niet echt een voorkeur voor bepaalde banden, en de fabrieksbanden wil ik dr niet op laten zetten (origineel macadams volgens het boekske).
nu kan`k kiezen uit de volgende:
- BT45 die zat er al eentje op, beviel best, maar vont em wat snel opgaan
- metzler lasertec zou goed moeten zijn en heeft een truukje wat er voor zorgt niet al te . snel vierkan6t te worden
-pirelli sportdemon geen idee of t wat is.
allemaal redelijke banden denk ik, maar wat ik nu het beste erop kan laten leggen???
ik rijdt redelijk wat snelweg, 90% van mn woonwerk kilometers is snelweg.
maar eventjes wat platter door de bocht vink op zn tijd ook wel leuk...
iemand ervaringen met bovenstaande banden?
ook m.b.t de levensduur?
gr. Q
zo....
mn eerste achterbandje is op, nu heb ik de keus uit enkele nieuwe achterbandjes die voor mij redlijk betaalbaar zijn, en goed hoop ik.
ik heb al wat rondgelezen op t forum, maar vindt niet echt een voorkeur voor bepaalde banden, en de fabrieksbanden wil ik dr niet op laten zetten (origineel macadams volgens het boekske).
nu kan`k kiezen uit de volgende:
- BT45 die zat er al eentje op, beviel best, maar vont em wat snel opgaan

- metzler lasertec zou goed moeten zijn en heeft een truukje wat er voor zorgt niet al te . snel vierkan6t te worden
-pirelli sportdemon geen idee of t wat is.
allemaal redelijke banden denk ik, maar wat ik nu het beste erop kan laten leggen???
ik rijdt redelijk wat snelweg, 90% van mn woonwerk kilometers is snelweg.
maar eventjes wat platter door de bocht vink op zn tijd ook wel leuk...
iemand ervaringen met bovenstaande banden?
ook m.b.t de levensduur?
gr. Q