Be-He Landmark Rally 2011

had een mooie verrassing geweest :Y

mis alleen dat hoofd op dat paaltje van september.

die touwbrug van juni

en van die boog van augustus heb ik een vermoeden waar hij staat maar niet op google maps :Y

Dat hoofd op een paal: das het geheim van de smit

Die touwbrug ben jij al zoveel keer langs geweest :Y (denk ik)

En die boog staat op Google Maps :Y
 
Dat hoofd op een paal: das het geheim van de smit

Die touwbrug ben jij al zoveel keer langs geweest :Y (denk ik)

En die boog staat op Google Maps :Y


hoor het vanavond wel en anders 8 okt.

net nog wel met enige moeite de molen gehaald. foto's komen zo :Y

de molen
KopievanP1040247.jpg

de schade
P1040248.jpg

en de boosdoener
P1040249.jpg


altijd nog beter een paaltje meepakken. dan me motor de sloot inrijden maar ook dit keer is de lmr niet zonder schade verlopen _O-
 
Laatst bewerkt:
Mijn motor wilde vanmorgen niet starten.. dus ben bang dat ik het vanavond niet red. Tenzij ik het snel kan oplossen..
 
je dash start nog goed?

wat gebeurd er als je op je startknop druk? hoor je dan wat klikken? of helemaal niks


klikken is onvoldoende vermogen om je startmotor rond te krijgen. accu leeg>opladen

helemaal niks. dan is er een schakelaar niet lekker. standaard, koppeling enz.
 
Laatst bewerkt:
Hij maakt wel geluid als in: roet toet toe toet maar verder wil hij niet. Maar kan je accu dan zomaar ineens ermee stoppen? Hoor je dat niet te merken over tijd?
 
Hij maakt wel geluid als in: roet toet toe toet maar verder wil hij niet. Maar kan je accu dan zomaar ineens ermee stoppen? Hoor je dat niet te merken over tijd?

op een end is hij op maar dan hoor je het startrelais klikken. en wat jij nu hoort is dat de startmotor wel rondgaat maar niet aanslaat.

zit er nog wel een beetje peut n O-)

met me gs500 altijd in het voorjaar even 10 min starten. en daarna de hele straat blauw en een paar rake klappen :}
 
Laatst bewerkt:
op een end is hij op maar dan hoor je het startrelais klikken. en wat jij nu hoort is dat de startmotor wel rondgaat maar niet aanslaat.

zit er nog wel een beetje peut n O-)

met me gs500 altijd in het voorjaar even 10 min starten. en daarna de hele straat blauw en een paar rake klappen :}

hehe had ik met die brommer laatst ook _O- Stond al 3 maanden stil ofzo :') dus ff starten :P hele tuin blauw :+
 
Had hem laatst een grondige schoonmaak beurt gegeven. Ben bij mn kleine tandwiel geweest en ook bij mn kroonplaat. Dus lijkt me eerder dat ik per ongeluk iets los of kapot gebeunt heb zoals ik vaker doe. Over 15 min. thuis. Dus straks direct alles nalopen.
 
Had hem laatst een grondige schoonmaak beurt gegeven. Ben bij mn kleine tandwiel geweest en ook bij mn kroonplaat. Dus lijkt me eerder dat ik per ongeluk iets los of kapot gebeunt heb zoals ik vaker doe. Over 15 min. thuis. Dus straks direct alles nalopen.

Daarom moet je ook je kraantje maar even checken of die nog op aan staat :9
 
Accu leeg volgens mij. Want hij deed een beetje grommen. En daarna werd het minder en viel hij uit.
 
Bedacht me op de terugweg dat ik natuurlijk ook nog hints had kunnen vragen om meer punten te kunnen vergaren |(
_O-

Ja, maar je hebt nog tot 12 uur....


De stand nu:

Smuiger 282
Hansss 256
Scoot_020 246
Ootje 243
Bigtwim 221
Fighternorrie 191
Grasshopper01 156
Pluche_pluus 130
Duinday 115
Diekooi 50
full


Mensen, het was erg leuk om te doen...Denk dat ik het volgend jaar wel weer ga doen.. :Y

Tot 8 okt bij de Wokshuur in Ymuiden voor de prijs uitreiking !!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan