bedrading wegwerken

Sushi

Die hard MF'er
16 mrt 2004
481
0
Schiphol
Ik zat eens op zo'n saaie zaaddodende-regenachtige zondag te staren naar m'n motor.
Opeens viel het mij op dat op sommige plekken de bedrading te zien was en dat deze leek op gekleurde spaghetti :( !
Vervolgens kreeg ik een flash-back :z over een wijze man die mij ooit vertelde dat hij z'n bedrading door zo'n glimmende doucheslang had laten lopen... :r ...
en terwijl ik dit beeld van m'n harde schijf probeerde te deleten |( , vroeg ik mij af: :? "op welke manieren je bedrading nog meer kunt wegwerken?"
 
Goed intapen met zwart tape (goede kwaliteit kopen!). Als je dit netjes doet ziet het er super strak uit.

Andere mogelijkheid is een flexibele buis te kopen. Deze zijn er speciaal voor de auto industrie en kan je ook prima in je motor gebruiken.Groot voordeel is dat deze in de lengte richting open gesneden zijn, even er omheen vouwen en om de 5 a 10 cm dicht tapen en klaar. Ziet er proffesioneel uit (veel motoren hebben dit standaart tussen b.v het frame en het stuur).

Beetje creatief zijn en je komt er wel :)

Succes!
 
Goed intapen met zwart tape (goede kwaliteit kopen!). Als je dit netjes doet ziet het er super strak uit.

Andere mogelijkheid is een flexibele buis te kopen. Deze zijn er speciaal voor de auto industrie en kan je ook prima in je motor gebruiken.Groot voordeel is dat deze in de lengte richting open gesneden zijn, even er omheen vouwen en om de 5 a 10 cm dicht tapen en klaar. Ziet er proffesioneel uit (veel motoren hebben dit standaart tussen b.v het frame en het stuur).

Beetje creatief zijn en je komt er wel :)

Succes!


Volledig mee eens :}
 
Mischien kan ik beide wel toepassen. Voor de lange stukken PVC en voor de dunnere en kortere stukken tape. :)
Nog meer :] die hun bedrading op een aparte manier weggewerkt hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan