beemer fighter deeeeeeeel 3.....

pl
full
 
Gister had ik nog wat vragen over balanspijpen , begreep al dat het met meer koppel te maken heeft maar bij een vier cilinder wat moet je dan doen 1-2 , 3-4 of 1-4 , 2-3 met elkaar verbinden. Of heeft dit nog met de ontstekingsvolgorde te maken.
 
Gister had ik nog wat vragen over balanspijpen , begreep al dat het met meer koppel te maken heeft maar bij een vier cilinder wat moet je dan doen 1-2 , 3-4 of 1-4 , 2-3 met elkaar verbinden. Of heeft dit nog met de ontstekingsvolgorde te maken.

weet niet precies hoe dat zit. heeft ongetwijfeld met ontstekingsvolgorde te maken. de enige 4 cil die ik heb gedaan is m'n cbr600f1. had 1-2 en 3-4 gedaan. die liep erg goed.
 
weet niet precies hoe dat zit. heeft ongetwijfeld met ontstekingsvolgorde te maken. de enige 4 cil die ik heb gedaan is m'n cbr600f1. had 1-2 en 3-4 gedaan. die liep erg goed.
Bedankt , heb bij het techniek forum ook de vraag neergezet maar weet ook de ontstekingsvolgorde niet gaat om een Kawa Gpz1100 b1 bjr '81
full
 
Had gisteren voor de mf crash nog een puntje van kritiek op je prachtige werk.
Maar dat is schijnbaar mislukt.
Denk dat het echt gaaf zou zijn om die demper te vervangen voor een slanke home made gp demper a la kees.
Wat er nu op zit trekt te veel aandacht imho
 
Had gisteren voor de mf crash nog een puntje van kritiek op je prachtige werk.
Maar dat is schijnbaar mislukt.
Denk dat het echt gaaf zou zijn om die demper te vervangen voor een slanke home made gp demper a la kees.
Wat er nu op zit trekt te veel aandacht imho

komt misschien nog wel een andere dempert op, maar iig geen homemade..... wil er een met E-keur. de triumph is vooral voor woon/werk en waarschijnlijk ook vakantie naar buitenland. dus geen zin in gezeik met le police..... ;)
 
Het is dan wel geen streetfighter (of mss eentje die in de hete was heeft gezeten) maar ik wil jullie dit stukje vakwerk toch niet onthouden








Sorry voor het benzinelek, Kees, maar als het een troost mag bieden: ook mijn auto heeft nu weer die lekkere oude-benzine geur in de zetels hangen *D


Nog eens bedankt, ik vind het echt super!


Voor de mensen die wat meer van dit kleinschalig geweld willen zien: http://www.daxforum.be/forum/viewtopic.php?f=16&t=31646
 
Laatst bewerkt:
hahaha, no problemo.......de deur even wat langer open en die lucht is wel weer weg.

ben blij dat je er tevreden mee bent! ;)
 
Da,s toevallig... Dat zadel van dat kleintje heb ik gemaakt.

Waarvoor dank, het staat hem goed *O*

Mooi ding! maar hangt die demper niet heel dicht op dat mooie zadeltje?

Nee hoor, carbon wordt niet echt warm. Kun je na een rit nog gerust vastpakken met de blote hand dus daar zal dat stofje ook wel tegenkunnen lijkt me.
Slechtste geval shim ik het zadel een paar mm naar boven...
 
Wat is dat eigenlijk voor voor schildje wat je op die ER6 hebt zitten
Vind deze super mooi van vorm.
En waar heb je deze vandaan. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan