beemer fighter deeeeeeeel 3.....

Kees koopt een CBX terug, puur om het fijt dat hij dan meer uitlaat bochten kan gaan maken. :+
Suc6 met de verkoop kees ! (heb mijn mono ook verkocht en een 916 aangeschaft).
 
gespot..... funky beemer @ battle of the lowlands }) }) })

stukje vakwerk in het echt kunnen aanschouwen :} :} :}
 
ook een aantal keer de vraag of er een turbo op zit......en mensen die druk aan het kijken waren hoe de uitlaat nu eigenlijk liep. :P
 
ff updatje hier.

de beemert is nog niet verkocht....en ben er inmiddels wel mee naar het circuit van zolder geweest om daar ff lekker te spelen.
aangezien de kawa nog steeds niet gerepareert is mocht de bmw het circuit op.

was een leuk dagje. beetje gefilmd.

s'ochtends

s'middags
 
Laatst bewerkt:
en verders........ben ik pasgelden naar elvington in engeland geweest met de triumph om aan het speedwheely kampioenschap daar mee te doen.

vrienden van mij doen daar al een aantal jaar aan mee en vroegen of ik mee wilde gaan om ze aan te moedigen. gezellig met de groep die altijd al gaat.
aangezien ik zelf ook wel kan wheelyen was de beslissing om ook mee te doen snel gemaakt.

de triumph ff omgebouwd naar naked aangezien de kuip een enorme windvanger is en de 115 pk van de triumph al moeite genoeg hebben om de boel makkelijk op het achterwiel te krijgen en houden.

de wedstrijd is op de landingsbaan van het vliegveld daar en er is een aanloop van 600m. dan een startlijn en 1 kilometer later een finishlijn.......tussen die lijnen moet je op je achterwiel rijden, anders wordt je run afgekeurd.
en die kilometer moet je dus met een zo hoog mogelijke topsnelheid doen. die wordt gemeten.

op de zaterdag was het best slecht weer.....harde wind van rechts en regenbuien. zondag was een supermooie dag met harde rugwind. ik had had gelukkig meteen al een goed gevoel met de bike en had uiteindelijk 129.8mph...208km/h als hoogste topsnelheid. de topsnelheid op 2 wielen was 142mph......dus veel meer was er niet uit te halen.

om het even in perspectief te zetten......egbert van popta heeft voor de 4e keer gewonnen dit jaar met 213mph. dat is 342km/h.....

op zaterdag nog een mega tankslappert gehad. dat was wel ff interessant, maar verder gelukkig een smooth weekeind gehad. :P

was echt een supervette ervaring!

full
 
Laatst bewerkt:
hier m'n tankslapper run. de hele run was nogal heftig. er kwam een vette bui over met harde rukwinden.
had m'n stuurdemper niet ver genoeg dicht gedraaid. bij het neerkomen stond het wiel een beetje scheef......dat was dus al genoeg voor een flinke whobble.

vanaf de zijkant:

onboard:
 
Laatst bewerkt:
Wheely wedstrijd - aardig gek :) die tankslapper zag er effe eng uit.

Heb maar 1 circuit filmpje gekeken, maar daar was je flink aan t inhalen.
Dikke BMW S1000rr en jij vliegt er voorbij :) hulde!
 
top gedaan suz!

op de sm stond ik al met verbazing naar je te kijken (kneedown terwijl de rest voetje uitsteekt) maar als je een motor bijna op topsnelheid kunt laten wheelyen heb je echt lef :}
 
bmw, ondertussen uit elkaar gehaald......aangezien er geen animo was om hem in z'n geheel te kopen gaat hij in onderdelen de deur uit.

nieuw project staat inmiddels in de schuur.

voor de wheelie competitie volgend jaar ga ik een bike bouwen met iets meer power dan de triumph. en aangezien ik alles net ff anders doe dan de meeste, heb ik gekozen voor een motor waar de meeste niet eens naar omkijken.....

kijk en huiver! :P



full
 
en wat gaat eraan gedaan worden om er meer power uit te halen......?

er komt een eaton m25 supercharger op van een mercedes slk200. een turbo had ook gekunt, maar ik wil een direct reagerende motor en heb sowieso niet echt iets met turbo's en juist wel met blowers.

full
 
zal hier zo nu en dan nog wel eens wat posten over de vorderingen.

als er nog iemand geinteresseerd is in onderdelen van de r1100s, stuur maar ff een mailtje.

seek_bird@hotmail.com
 
Das een gaaf project en een hele uitdaging. Blok is wel bijna onverwoestbaar.
 
uitdaging valt toch wel mee? sinds Scheffers er wat gaafs van gebouwd heeft zijn er al verschillende na hem geweest.

past er geen m3 kop op?
 
Gaaf ik volg hoop dat je veel foto,s post. :Y
Weet dat je er weer wat moois van gaat maken, succes. :t
 
de bmw in onderdelen verkopen? dafuq. niemand die dat koopje wilde?
ik heb al een vette brommer anders had ik de beemer opgehaald.
 
en wat gaat eraan gedaan worden om er meer power uit te halen......?

er komt een eaton m25 supercharger op van een mercedes slk200. een turbo had ook gekunt, maar ik wil een direct reagerende motor en heb sowieso niet echt iets met turbo's en juist wel met blowers.

[afbeelding]


Geinig !!. Hoe ga je het doen met de injectie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan