beemer fighter het vervolg

Status
Niet open voor verdere reacties.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, :(

afgelopen weekeind eindelijk weer eens gereden. supernice natuurlijk, maar er klopte iets niet met de koplamp.
dus s'avonds ff prutsen.............opeens een dikke rookwolk onder de tank vandaan.... B|

dikke kabel BBQ! |(

aangezien er in de loop der jaren al zoveel veranderd was aan de kabelboom had ik geen zin meer om het opnieuw allemaal uit te gaan zoeken, dus vandaag ff een andere gescoord.

weer alles uit mekaar en flink klooien!!

full
 
verders was ik al een begonnen aan een andere tank voor het stuntrijden voor de er-6. wilde er een cbr600 f2 bovnkant op maken, maar dat ging voor geen meter.

tank verdween op zolder tot een vriendin van me die ook met een er-6 stunt zei dat haar tank echt niet lekker zat bij tankwheelys. dus de tank weer van zolder gehaald en ff lekker lopen klooien met plaatmateriaal. *O*

full
 
moet nog afgelast worden natuurlijk en het achterste gedeelte van de bovenkant word nog ingedeukt zodat je er lekker met je bips in kan zitten.
und spritzen en carrosseriekit op de bovenkant voor grip....

ben wel blij alstie af is......pffffft, wat een werk eej! is toch al 8uur ploeteren wat hier op de foto's staat. ;)
 
moet nog afgelast worden natuurlijk en het achterste gedeelte van de bovenkant word nog ingedeukt zodat je er lekker met je bips in kan zitten.
und spritzen en carrosseriekit op de bovenkant voor grip....

ben wel blij alstie af is......pffffft, wat een werk eej! is toch al 8uur ploeteren wat hier op de foto's staat. ;)
gaat altijd een hoop tijd in zitten je denkt van dat doe ik effe en dan is de tijd weer weg :X
.maar het resultaat mag er wezen :Y
 
ja sekers, al het aftekenen kost al aardig wat tijd. maar is ook wel tof om te doen.......morgen maar eens aflassen en dan kijken of de deuk er een beetje fatsoenlijk in te beuken is....
 
thanks! ;)


vanmiddag de nieuwe kabelboom erin geknald en aangepast. alles werkt weer prima! *O*
net ff gereden, gaat weer als een raket! :Y

de boosdoeners zaten in de koplamp aansluiting.........paar jaar geleden deze op de kabels geknepen om te verlengen en er krimpkous omheen gedaan om ze uit het zicht te houden............goedkope dingen kosten een flinke duit nu. :P

deze 2 zaten dus tegen elkaar.......volle sluiting.

full
 
Laatst bewerkt:
und binnenkort als het beter weer wordt........als............

de velgen blauw spuiten, dezelfde kleur als de velgen van de stuntbike. ook op de voorkuip en tankkap.

zoiets dus, alleen andere kleur blauw. ;)

full
 
photosoep36.jpg


men gaat nog denken dat je met een bmw rijdt _O-

edit: had niet gezien dat je ook de voorkap en tankkap ging doen :P
 
Laatst bewerkt:
oeeeeh, nice! *O*

word wel ietsie minder blauw op de tankkap en voorkap. maar dat zien we tijdens het spuiten wel........nog niet echt iets in mind voor wat het word.... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan