Beginners motor

Hour

Rookie
25 jul 2013
8
0
Beste,

Ik ga in 2014 examen doen voor mijn A2tje, en ben dus begonnen met het oriënteren voor een goede beginners motor. Op dit moment heb ik nog amper kennis van de vele verschillende types en weet dus ook niet zo goed waar ik moet beginnen. Verder heb ik 4 jaar scooter, en 2 jaar auto gereden dus een beetje verkeerskennis heb ik wel opgedaan en ben dus ook van plan om meteen met een sportief model te beginnen. :)

Nou heb ik mijn oog laten vallen op de suzuki SV 650, maar ik heb geen flauw idee of ik daar eigenlijk wel op mag rijden in 2014. Als het goed is mag je alles tot 35KW rijden met een A2 rijbewijs toch? En als dit niet het geval is, heb ik ook nog ergens gelezen dat je dit soort motoren vaak kan terugvoeren naar 35KW?

Mijn vraag is nu, wat zijn goede/mooie sportieve motoren waar een beginner goed op kan rijden? En wat zijn handige sites waar je prijzen, specs, etc kan bekijken naast marktplaats?

Met vriendelijke groet,

Max
 
Zit een CBR500R niet rond de 35kw ?
Zijn volgens mij ook prima fietsjes.

Klopt maar daar zit vaak ook een aardig prijskaartje aan, mijn budget ligt rond de 4000 euro. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan