Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.837
- 16.577
Hoger dan de eerste plek kan niet.Als je op die plek rijd moet je misschien is terug schakelen.
Mij zou je niet op de baan zien, ik hoef mij niet te bewijzen
Sorry hoor, maar wat een ongelofelijk achterlijke köt-opmerking.Als je op die plek rijd moet je misschien is terug schakelen.
Mij zou je niet op de baan zien, ik hoef mij niet te bewijzen
Het gaat over schakelen ,niet over racen,lees eerst eens jammerkontSorry hoor, maar wat een ongelofelijk achterlijke köt-opmerking.
Als je zelf op het circuit zou rijden, zou je niet zo'n opmerking plaatsen.
Dan zou je namelijk iedereen in zijn waarde laten, omdat je weet dat diegene zo hard rijdt als hij kan, zoals iedereen dat doet.
En dat de ene 2.10 over een rondje doet en de ander 1.45 doet daar niets aan af.
En je rijdt niet op het circuit "om jezelf te bewijzen", maar gewoon omdat het leuk is, je grenzen aftast, je zo hard mag rijden als je kan en gewoon omdat het leuk is.
Degene die niet op het circuit (durven te) rijden, hebben vaak dezelfde dooddoeners: "ik ken mezelf, ik zou op het circuit geen grenzen hebben", "veel te gevaarlijk met die snelheden" en natuurlijk "ik hoef mezelf niet te bewijzen"
Misschien zou je eens een circuitdagje mee moeten pakken.Als je op die plek rijd moet je misschien is terug schakelen.
Mij zou je niet op de baan zien, ik hoef mij niet te bewijzen
Weet niet of dat veel zin heeft. Staat dan gewoon in dat er mensen zijn die denken dat je een geodkoop barrel moet kopen omdat je hem toch een keer laat vallen en dat er mesnen zijn die zeggen dat dat weer onzin is. en vervolgens kom je uit op een discussie over circuit rijdenMisschien is het een slim idee om een soort sticky thread te maken? "algemeen advies eerste motor".
De zaken van consensus kunnen we dan algemeen aangeven, de zienswijzen een stukje uiteen zetten.
Dan kunnen de starters dat eens rustig doornemen, en is er al een bepaald basisniveau aan kennis. Dat voorkomt dat er hele algemene vragen gesteld worden.
Ik weet niet of iemand die site van de luie motorfiets kent? Dat is echt heel mooi opgezet. Die raad ik iedereen aan, kunnen we misschien ook mee samenwerken als forum?
Als je voor koppel gaat moet je een elektrische motor kopen. Energica, Zero, Livewire.Ik les op een 4 cilinder en vind deze een beetje tam, heb gehoord dat 2 en 3 cilinders veel koppel hebben dus in theorie zou dit perfect moeten zijn.
Ik denk dat je door een overzichtelijke sticky post juist enorm veel van dit offtopic geouwehoer kunt besparen.Weet niet of dat veel zin heeft. Staat dan gewoon in dat er mensen zijn die denken dat je een geodkoop barrel moet kopen omdat je hem toch een keer laat vallen en dat er mesnen zijn die zeggen dat dat weer onzin is. en vervolgens kom je uit op een discussie over circuit rijden
Ik denk dat we met zn alle maar over 1 ding eens kunnen zijn; ga eerst eens een stukkie rijden.Weet niet of dat veel zin heeft. Staat dan gewoon in dat er mensen zijn die denken dat je een geodkoop barrel moet kopen omdat je hem toch een keer laat vallen en dat er mesnen zijn die zeggen dat dat weer onzin is. en vervolgens kom je uit op een discussie over circuit rijden
lees nog eens terug waar je op reageerde.....Het gaat over schakelen ,niet over racen,lees eerst eens jammerkont
Wat is het probleem? De handleiding van mijn motor geeft aan dat ik bij ongeveer 60km/h door 'moet' schakelen naar 6. Dat zou het meest energie-zuinig zijn. (30 in zn 3, 40 in zn 4, 50 in zn 5, 60 in zn 6 en harder mag je nietAls je 60km/u in zes rijd,kan je niet rijden arme motor
Lekker blijven doen ,wordt je motor lekker lui van,kan je zeggen als je hem verkoopt is van een oud vrouwtje geweestWat is het probleem? De handleiding van mijn motor geeft aan dat ik bij ongeveer 60km/h door 'moet' schakelen naar 6. Dat zou het meest energie-zuinig zijn. (30 in zn 3, 40 in zn 4, 50 in zn 5, 60 in zn 6 en harder mag je niet) Oke, dat laatste staat er niet bij..
Geloof je dat echt? Wat wordt er dan precies lui? De cilinder wanden? De kleppen? De bougies? Of de injectie?Lekker blijven doen ,wordt je motor lekker lui van,kan je zeggen als je hem verkoopt is van een oud vrouwtje geweest
Ik zou zeker zo lekker blijven trutten,als je dat goed bevalt.Geloof je dat echt? Wat wordt er dan precies lui? De cilinder wanden? De kleppen? De bougies? Of de injectie?
Alleen als er dingen aankoeken in je zuigers (of in de uitlaat van je tweetakt) heeft het volgens mij zin om hoogtoerig de zaak een keer flink heet te laten worden. Maar da's vooral een jaren 70 probleem imho.
Met een motor met in de 30 pk, rij ik gerust 60 in zijn zesde. Zelfs met zijspan eraan.
Als ik dan door wil trekken naar 100 ofzo, doe ik dat wel in de vierde. En ook als het 140 tegen de wind in gaat zou ik zo maar voor de vijfde kunnen kiezen in plaats van de zesde, omdat ik weet dat de motor dan langer heel blijft. Dan praat ik wel over een fiets met 100cc per cilinder en een korte slag.
Wat is het probleem? De handleiding van mijn motor geeft aan dat ik bij ongeveer 60km/h door 'moet' schakelen naar 6. Dat zou het meest energie-zuinig zijn. (30 in zn 3, 40 in zn 4, 50 in zn 5, 60 in zn 6 en harder mag je niet) Oke, dat laatste staat er niet bij..
Eindelijk iemand die het snaptRijd je echt zo of zit je te trollen?
Ik kan mij dat echt niet voorstellen. Het rijdt beroerd, is sloom en het geeft geen 'motorgevoel'.
Als ik door de stad rij kom ik niet hoger dan 2-3 maximaal, maar het liefst 1. Het is toch heerlijk om in een goed toerengebied te zitten waar je bij één juin aan de gashendel het voorwiel laat liften.
Bij een mooie bochtige weg zekers. Op circuit ook vast wel.Rijd je echt zo of zit je te trollen?
Ik kan mij dat echt niet voorstellen. Het rijdt beroerd, is sloom en het geeft geen 'motorgevoel'.
Als ik door de stad rij kom ik niet hoger dan 2-3 maximaal, maar het liefst 1. Het is toch heerlijk om in een goed toerengebied te zitten waar je bij één juin aan de gashendel het voorwiel laat liften.
Lekker blijven doen ,wordt je motor lekker lui van,kan je zeggen als je hem verkoopt is van een oud vrouwtje geweest
Rijd je echt zo of zit je te trollen?
Ik kan mij dat echt niet voorstellen. Het rijdt beroerd, is sloom en het geeft geen 'motorgevoel'.
Als ik door de stad rij kom ik niet hoger dan 2-3 maximaal, maar het liefst 1. Het is toch heerlijk om in een goed toerengebied te zitten waar je bij één juin aan de gashendel het voorwiel laat liften.
Ik kom er bij twee van mijn drie motorfietsen toch echt wel vaker in vier, vijf dan twee, drie en met een warm blok heel soms zes.Rijd je echt zo of zit je te trollen?
Ik kan mij dat echt niet voorstellen. Het rijdt beroerd, is sloom en het geeft geen 'motorgevoel'.
Als ik door de stad rij kom ik niet hoger dan 2-3 maximaal, maar het liefst 1. Het is toch heerlijk om in een goed toerengebied te zitten waar je bij één juin aan de gashendel het voorwiel laat liften.