Beginnersrit 3 - Over de rivier. Zaterdag 27 september

Ik moet helaas toch zeggen dat ik niet mee ga. Ik moet de nacht aansluitend op de rit werken en dat lijkt me niet zo'n goed idee... Helaas maar ik hoop er volgende keer weer bij te zijn! Heel veel plezier mensen! :]
 
Met Drakie als stralend middelpunt van de tocht hebben we geen mooi weer meer nodig toch? :)

En jammer dat je niet meekan, werk blijft vaak lastiger dan je zou willen.
 
Ik ga ook weer graag mee. Ik kom uit Denbosch dus dit wordt een thuiswedstrijd :)

Eventueel beschikbaar als voor rijder.

Gr. Maarten
 
Hmm, ik zit toch te twijfelen ik heb aansluitend een nachtdienst net als Labswanz.. en Zaltbommel als vertrek punt wordt voor mij misschien toch nog net iets te ver rijden.. dus ik kijk nog ff aan waar het zich naartoe verplaatst
Dus zet mij voor de zekerheid maar op reserve.
En hoe laat zal deze tocht ongeveer klaar zijn?
 
Beetje afhankelijk van hoe lang we over de lunch doen maar voorgaande ritten waren zo rond een uur of 16.00 - 17.00 afgelopen.
 
mijn agenda is ook nog vrij dus grote kans dat ik ook mij wilt aanmelden. (kom hier dinsdag nog even op terug) as weekend eerst nog even met de motor naar winterberg duitsland 4d touren ;)
 
Wijzigingen doorgevoerd in de deelnemerslijst.

Gelijk ook een concept van de route geplaatst. Volgens de planning is deze 208km lang hoe dat in de praktijk uitpakt moeten we maar even zien.
 
Als ik de route open kom ik op 195 km. (Zou er dan toch een stukje 'weiland-crossen' inzitten? :9~ )
:]

Tijdens de lunch kunnen we altijd nog besluiten de route in te korten. Zo te zien zijn er genoeg mogelijkheden om af te snijden.
 
Laatst bewerkt:
Jullie staan erbij, nog maar een week te gaan. Ik heb er weer zin in.
De lunchlocatie moet toch nog verplaatst worden, welke ik in eerste instantie in gedachten had doet blijkbaar niet aan apart afrekenen. Ondanks dat jullie vast allemaal heel betrouwbaar zijn heb ik geen zin om zelf de bedragen bij iedereen te gaan ophalen, het is vragen om problemen wanneer je dat bij een grotere groep moet gaan doen.

Er zullen vast meer pannenkoekrestaurants in de buurt zitten.
 
Jullie staan erbij, nog maar een week te gaan. Ik heb er weer zin in.
De lunchlocatie moet toch nog verplaatst worden, welke ik in eerste instantie in gedachten had doet blijkbaar niet aan apart afrekenen. Ondanks dat jullie vast allemaal heel betrouwbaar zijn heb ik geen zin om zelf de bedragen bij iedereen te gaan ophalen, het is vragen om problemen wanneer je dat bij een grotere groep moet gaan doen.

Er zullen vast meer pannenkoekrestaurants in de buurt zitten.

Ja inderdaad, dat moet je niet willen.
 
Sorry mensen.. Ik moet me helaas afmelden.
Motor staat bij de dealer.. En ben zaterdag pas in de gelegenheid om hem op te halen.
Aangezien me dealer 100km de verkeerde kant op is word het niks om daarna nog op tijd bij de startlocatie te verschijnen. Volgende keer ben ik er graag bij!! :(
 
Jammer Jordy, volgende keer beter. Er komt vast wel weer een volgende rit.
 
De route begint vorm te krijgen. Vertrekpunt zal waarschijnlijk verplaatst worden naar omgeving Zaltbommel, speciaal voor mjan ;)
Ideaal 8-)

Ik ga ook weer graag mee. Ik kom uit Denbosch dus dit wordt een thuiswedstrijd :)

Eventueel beschikbaar als voor rijder.

Gr. Maarten
Stukje samen rijden? Binnendoor langs Kerkdriel-Rossum-Zaltbommel en dan de A2 op naar de Lucht?
 
Laatst bewerkt:
wanneer ik de route open en naar route opties gaat kom ik op een totaal van 159km. klopt dit?
ook licht punt 1 halverwege broekseweg?
dit is een boeren landwegetje lijkt mij niet echt een verzamel punt? iets meer rechts licht wel een tankstation + P
 
Motor gewassen? Die van mij heeft nog de semi-offroad spetters van het proefrijden van de vorige tocht :)

Misschien moet ik hem ook maar eens wassen...lijkt het ook op een motor ipv een roestbak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan