Ik had het al gehoord via het Amsterdam TopicGisteren ben ik namelijk de hele ochten vanaf 9uur ,Honda Amsterdam die een vestiging in de stadionweg hebben staan bellen. Met geen gehoor vond ik het raar en keek even op de site van hun. Tot mijn verbazing was de gehele site veranderd en dus is niks meer van Honda Amsterdam te zien.
Er staat wel een link en informatie voor klanten ,die verwezen worden naar Honda Motors Nieuw-Vennep. Eindje weg dacht ik dus ebven bellen. Daar kreeg ik te horen dat Honda Motors Amsterdam dicht is...ik bedoel echt dicht!!!. Kan niet geloven dat die jongens er niet meer zijn want voor een onderhouds beurt wacht je al bijna 2 maanden van wege de drukte.
Dus boys.......spijt me erg om the bad nieuws te brengen maar nu moeten we alles halen in nieuw-vennep...da's klote al hebben ze een goeie service. Maar goed ...heb begrepen dat er in Amsterdam Noord ook een plek is...wordt nog bekeken.
Groetjes
Kevon
Veilling topic maar in de gaten houden dus.
Volgens mij waren ze onderdeel van Bruggeman in Nieuw Vennep, dus die zullen hun verlies wel nemen.Veilling topic maar in de gaten houden dus.
Volgens mij waren ze onderdeel van Bruggeman in Nieuw Vennep, dus die zullen hun verlies wel nemen.
Toch wel jammer.
Was 1 van de oudere motorzaakjes in asd voorheen wijgaard.
Bruggeman heeft het overgenomen en wijngaard is spelenderwijs weggewerkt.
En nu is het over en uit.
Hoop niet dat bruggeman 't schip in gaat.. goeie zaak..
Ik had het al gehoord via het Amsterdam Topic
Ik vond het niet een sfeer dat je binnenloopt voor een praatje en nog maar even wat koopt overigens. Neemt niet weg dat het jammer is dat ze weg zijn...
vind je..?
Benieuwd hoe dat nu verder gaat. Komt wsl toch wel een veiling als er al een curator is aangesteld. Tenzij Bruggeman Nieuw Vennep alles al heeft overgenomen, maar dan lopen ze het risico beticht te worden van faillisementsfraude (wanneer ze geen realistische prijzen hebben betaald).
Of zit ik er naast?
Misschien begrijp je me verkeerd. Bruggeman A'dam bv is failliet. Ik gok dat de eigenaar iets is als Bruggeman holding oid, die ook eigenaar is van Bruggeman Nieuw Vennep. Zo'n faillissement komt niet uit de lucht vallen, dus op een bepaald moment kan de holding ervoor kiezen om alle nog enigszins te verkopen spullen te verkopen van A'dam aan Nieuw Vennep.
Hoewel, ergens van beticht worden kan altijd natuurlijk
Alles overnemen, is alles overnemen.
Het is ook een kwestie van meegaan met de tijd. 5 jaar terug kon er nog veel winst gemaakt worden op banden omleggen, inmiddels zijn er zat zaken hierin gespecialiseerd die het voor minder doen. Dan moet je als motorzaak of erin meegaan, of ergens anders je winst vandaan halen.de motorhandel is idd geen vetpot.
Mensen hebben geen geld en willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Als je erin mee gaat dan komt het niet goed enook een nekkenbreker zijn de i shops.
Mensen willen tegenwoordig geen kwaliteit maar goedkoop.
Het bewijs ligt er de ene na de andere ploft
Misschien begrijp je me verkeerd. Bruggeman A'dam bv is failliet. Ik gok dat de eigenaar iets is als Bruggeman holding oid, die ook eigenaar is van Bruggeman Nieuw Vennep. Zo'n faillissement komt niet uit de lucht vallen, dus op een bepaald moment kan de holding ervoor kiezen om alle nog enigszins te verkopen spullen te verkopen van A'dam aan Nieuw Vennep.
Dit willen ze natuurlijk op een zo laag mogelijke prijs doen. Dat is immers voordelig voor Nieuw Vennep en A'dam is toch al verloren. Schuldeisers zijn hier echter niet blij mee, want er blijft minder over voor hen.
Als er geen holding is, maar Nieuw Vennep is eigenaar van A'dam is het weer een andere zaak.
Ik ben hier geen expert in, dus als ik ernaast zit hoor ik het graag.
Dat snap ik, maar voordat een rechter faillissement uitspreekt (wat volgens een post hierboven al het geval is), kan de holding toch al wat "schuiven".Als het al failliet is, dus als, dan bepaald de curator wat er gebeurt, en niemand anders. Het is dus niet zo dat een holding of andere 'derde' partij die dicht bij het vuur zit, even kan bepalen en kan snaaien.
Daar waar het wel gebeurt, is er sprake van strafbare feiten. In de regel is het iets van meenemen uit de toonzaal of voorraad voor eigen gebruik of doorverkopen.
Als het bedrijf de deuren sluit ivm bedrijfseconomische redenen, kan de rechtmatige eigenaar (ik neem even aan de holding) zelf bedenken wat te doen.
Duidelijker krijg ik het even niet in een post.
Het is ook een kwestie van meegaan met de tijd. 5 jaar terug kon er nog veel winst gemaakt worden op banden omleggen, inmiddels zijn er zat zaken hierin gespecialiseerd die het voor minder doen. Dan moet je als motorzaak of erin meegaan, of ergens anders je winst vandaan halen.
Dat snap ik, maar voordat een rechter faillissement uitspreekt (wat volgens een post hierboven al het geval is), kan de holding toch al wat "schuiven".
en ik wilde alleen weten wat een koppakking kost en niet gelijk bestellen en ze zou uitzoeken wat het ging kosten en mij meteen die dag over terug bellen, mag aannemen dat je dat in de computer meteen kan opzoeken als Honda dealer
maar goed ze belde niet en ik dacht laat ook maar, word ik na een week opgebeld dat me pakking daar klaar ligt om opgehaald te worden
en wel vaker wat willen bestellen maar dan hadden ze het niet of ik werd niet terug gebeld