Belastingvrije GSX400E te koop: 250Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb grote interesse voor 225 euro. Kan m morgen ophalen of anders volgende week.
Is voor een vriend van me, dus moet het even overleggen, maar dit zal geen probleem zijn.
Het belangrijkste is dat het motorblok goed is, deze word gebruikt voor in een quad.
Kan ik 'm eventueel rijdend naar huis krijgen?
 
Ik heb grote interesse voor 225 euro. Kan m morgen ophalen of anders volgende week.
Is voor een vriend van me, dus moet het even overleggen, maar dit zal geen probleem zijn.
Het belangrijkste is dat het motorblok goed is, deze word gebruikt voor in een quad.
Kan ik 'm eventueel rijdend naar huis krijgen?

Geen reactie?
 
m'n vriendin vind het een lekker dingetje en heeft ook interesse, maar wil er even over nadenken. Ze zou er wel 250 voor overhebben, maar ze twijfelt want ze heeft haar rijbewijs nog niet :p

Ik zou het trouwens zonde vinden als het dingetje als donor voor een quad gebruikt werd.
 
Laatst bewerkt:
Mijn interesse is helaas over, heb in de tussentijd al eentje gevonden met minder km's voor dezelfde prijs.

@ De Maistro: Over het gebruiken van het blok voor een quad, dat is mijn keuze :) Motor om op de rijden ben ik al van voorzien.
 
Mijn interesse is helaas over, heb in de tussentijd al eentje gevonden met minder km's voor dezelfde prijs.

@ De Maistro: Over het gebruiken van het blok voor een quad, dat is mijn keuze :) Motor om op de rijden ben ik al van voorzien.

Succes met het bouwen van je quad!

* schop *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan