[Belgen] rijden nu zaterdag ??? (met foto's nu)

Kon alleen maar de eerste 10 sec. van het filmpje zien. Kreeg daarna de melding verbinding mislukt. Opnieuw geprobeerd weer geen verbinding. Maar wat ik gezien heb zag er idd. erg :9~ uit.
 
Als ge echt tot in de schemering wilt wachten gaat het wel laat worden denk ik, het is nu 22.30 en nog zelfs niet helemaal donker, ik moet donderdag wel om 4.45 uit mijn nest :r

Ik zie nog wel, als ikkom pak ik de cam mee ;)
 
Als ge echt tot in de schemering wilt wachten gaat het wel laat worden denk ik, het is nu 22.30 en nog zelfs niet helemaal donker, ik moet donderdag wel om 4.45 uit mijn nest :r

Ik zie nog wel, als ikkom pak ik de cam mee ;)

Ik hoef er niet echt op te wachten hoor, ik kan toch niet vroeger dan 22u15.
 
Is er nu eindelijk iemand gaan vlammen met al dat gepost ? :P

Ik ga rijden om 22.15 ongeveer op woensdag
ga ik mijn linkse slider, rechts hangen. Dan geraakt die ook op en kan ik nieuwe opplakken. Hardere deze keer.
Ben er van verschoten hoe snel die rechtse ineens weg was
 
Doen jullie het in het weekend nog is over ofwa want sta deze wek met late en BK zijn wel dat het fun was
Wil da ook wel is meemaken
 
misschien vrijdagavond :)
maar daar maak ik morgen wel een nieuw topic over , als ik zeker ben dat ik kan... :)


Maarre zeg Target , rond 22.00 zoek ik wel naar huis te gaan...dus zal je me niet meer zien vrees ik... :(
En komt er nog iemand mee morgen buiten ik en Peter_SP2 ? :?
Het is me niet duidelijk.... Woefie ? Joe ? anderen ?
Enne Sigma, jij bent erover begonnen om woensdag te rijden , dus ge kunt komen zenne ! :X
 
Enne Sigma, jij bent erover begonnen om woensdag te rijden , dus ge kunt komen zenne ! :X

Was beetje vergeten dat ik moest werken :P

Maakt niet uit, kom wel langs...slapen kan ik doen als ik op pensioen ben :P

20 U Esso

[me]Sigma heeft nu de absoluut kortste weg gevonden ;) [/me]
 
misschien vrijdagavond :)
maar daar maak ik morgen wel een nieuw topic over , als ik zeker ben dat ik kan... :)


Maarre zeg Target , rond 22.00 zoek ik wel naar huis te gaan...dus zal je me niet meer zien vrees ik... :(
En komt er nog iemand mee morgen buiten ik en Peter_SP2 ? :?
Het is me niet duidelijk.... Woefie ? Joe ? anderen ?
Enne Sigma, jij bent erover begonnen om woensdag te rijden , dus ge kunt komen zenne ! :X

No can do '( Ikke moet beetje studeren ( lees infomap doorbladeren ) voor een exaampje voor men job :+ :(
 
Doen jullie het in het weekend nog is over ofwa want sta deze wek met late en BK zijn wel dat het fun was
Wil da ook wel is meemaken
weekend sta ik ook met de late, zondag avond is late shift terug afgelopen.
Maandag ga ik zorgen dat mijn microfoon werkt en di of woe zal ik waarschijnlijk met kurt wel gaan toeren

woensdag avond kom ik ook langs ( als de meesten naar huis zijn ;(
Met camera, kan kurt mij eens filmen. Sta ik ook ins IN het beeld 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan