Belgentopic > Wieke Tingels 88 > sneller en sneller...

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- }) _O- _O- _O-


Wa kleur was de mijne nu weer :?



}) })


pinokkio.jpg


:X
 
Tijdens een vrij partij met mijn vriendin zei ze:"ik wil dat je nu eens de liefde bedrijft met me zoals ze dat in de films doen.
Dus ik heb haar op handen en knieen gezet en heb haar eens hard in de kont genomen. Vervolgens heb ik haar omgedraaid en ben klaargekomen over haar gezicht en haar haar.

Ze schreeuwde:"klootzak,wat doe je nou?"en ze heeft zich aangekleed en is de deur uitgerend.

Ik heb haar nooit meer terug gezien.




We kijken blijkbaar niet naar dezelfde films :N
 
Laatst bewerkt:
op circuit kijk ik enkel en alleen naar waar k heen wil.. waar de fotograaf staat weet k nooit, en zal me worst wezen ook.. er heeft er zo op brands hatch eens ene zowat in mn vizier gefotografeerd, en zelfs dan wist k niet dat m er stond.


Vraag ik me achteraf ook altijd af waar die stonden :Y

Maar 1 keer 1 gezien en dat was op de Ring, de enige reden dat ik die zag was omdat ik dacht op die plaats ongeveer neer te gaan komen na een per ongelukkige wheelie :') :X

En nooit geen foto van gevonden helaas.... '(
 
Trouwens niet zonder stukken uit het weekend gekomen B| En HOE dan nog :( Laatste terrasje gisterenavond stonden we klaar om te vertrekken, nog net handschoenen aandoen, valt er zo'n joekel van een parasol récht op de kont van de moto :( :( Omgewaaid. Barst boven het achterlicht. Heb het pas thuis gezien, dus straks eens contact opnemen met die zaak. Ze kwamen wel dadelijk kijken maar op het eerste zicht was er niets aan, ik dacht dat ik de slag had opgevangen B| (goed dat ik mijn helm op had). Dus toch stukken B|

Ik ken wel iemand die dan lassen voor u als t nodig zou zijn. ;)


Dan is die man die er zaterdag bij was met zijn Tiger gisteren in de Ardennen gecrasht -O- -O- Motor gelukkig niet te veel schade, zat vast in de gracht. Ze hebben hem er met een auto moeten uittrekken. Zelf heeft em niet veel, dacht ik :? Ik was er niet bij :N Toch nooit leuk zoiets -O-

Lode? Gevallen? -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan