Belgentopic > Wieke Tingels 88 > sneller en sneller...

Status
Niet open voor verdere reacties.
op circuit kijk ik enkel en alleen naar waar k heen wil.. waar de fotograaf staat weet k nooit, en zal me worst wezen ook.. er heeft er zo op brands hatch eens ene zowat in mn vizier gefotografeerd, en zelfs dan wist k niet dat m er stond.
maar goed ook hé :} :} en zeker op straat bij blinde bochten :Y
 
K'had ook al bijna prijs. Vuil op de af-rit terwijl ik net knee-downs aan het proberen was. Voorwiel klein beetje weg, nam meteen terug grip. Achterwiel ging iets verder. Kon mij op mijn knie wat omhoog duwen maar hij begon te bokken. Bocht ging niet meer lukken, rechtdoor gereden en vol in de remmen. Op 2 meter van het begin van de tunnel-muur stond ik stil.

Denk dat ik er is een weekje tussenuit ga nu. Dat was me té spannend. |(

:W
-O- -O- best niet teveel knie-downs op straat doen->bij noodgevallen hebt ge dan meer kracht in uw gewone zitpositie om de moto naar binnen toe(de bocht in) te trekken tijdens het remmen->alléé:das mijn gedacht hé
 
het is precies weer zo een periode -O- -O- '(

en het verkeer is nog drukker geworden->zeker met nu de betere warme dagen


Voor velen ist nu het begin vant seizoen hé :/


Elke dag verongelukken er hier in B 5 mensen met de auto maar das geen nieuws meer :N

Met de moto komde int nieuws of is er sprake van op een forum. Koekblikkers zitten niet daarover te klappen op een forum, maar daar is het leuke "wij" gevoel ook niet zo aanwezig hé.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan