Belgentopic > Wieke Tingels 98 > vakantie-editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N sleutelen, kwam op het geniale idee om "tussendoor" nog ff mijn ander achterlicht en pinkers te steken |( als ik nu ne japanner tegen kom, die krij wa kletsen :(
 
deze morgen om 8u in het zwembad in bergerac, en nu in dendermonde achter de pc wel met een goed glas wijn erbij, het leven kan hard zijn.....


hopelijk niets ergs gebeurd de laatste 14 dagen en hopelijk iedereen ne nieuwe moto ondertussen!
 
haha, hoe komt het.


Je moet eens aan een bl8 2008 sleutelen, dan begrijp je me wel. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee :')

Mijn doorzichtig led-achterlicht was stillekes aan aant overlijden dus er maar weer af gehaald. Nu terug het rode led (originele) gestoken en knippers aan de plaat gemaakt, zoals mijn oorspronkelijk idee eigenlijk was. Vorige week op de Ring met de Blademannen achter een paar gereden met het originele licht en is eigenlijk best knap, vandaar dat ik denk er voorlopig bij te blijven.
 
deze morgen om 8u in het zwembad in bergerac, en nu in dendermonde achter de pc wel met een goed glas wijn erbij, het leven kan hard zijn.....


hopelijk niets ergs gebeurd de laatste 14 dagen en hopelijk iedereen ne nieuwe moto ondertussen!


Bladerken :W

Welkom terug *O*

Goede vakantie gehad :?

Hier alles en iedereen ok dacht ik, juist V heeft ne maat zijne Bl8 zijn crashen voor haar neus. Bl8 perto, maat gescheurde wervel (ongelooflijk :o ) Gisteren heeft em al terug ne Repsol bl8 gekocht dus hij heeft nog steeds smaak :)
 
Voor de liefhebbers: Morgen aan de rotonde afrit Maasmechelen afgesproken om 11u om de Eifel in te trekken met bezoekje aan de Ring :Y .

Feel free to join :Y

Tot nu toe gaan mee:

- Noser
- Polymorph
- Nameless
- Supreme Bad Boy (gekke NL limbo-er met een :9 600RR)
 
Bladerken :W

Welkom terug *O*

Goede vakantie gehad :?

Hier alles en iedereen ok dacht ik, juist V heeft ne maat zijne Bl8 zijn crashen voor haar neus. Bl8 perto, maat gescheurde wervel (ongelooflijk :o ) Gisteren heeft em al terug ne Repsol bl8 gekocht dus hij heeft nog steeds smaak :)

:^
 
Voor de liefhebbers: Morgen aan de rotonde afrit Maasmechelen afgesproken om 11u om de Eifel in te trekken met bezoekje aan de Ring :Y .

Feel free to join :Y

Tot nu toe gaan mee:

- Noser
- Polymorph
- Nameless
- Supreme Bad Boy (gekke NL limbo-er met een :9 600RR)

inderdaad, hoe meer zielen hoe meer vreugde :Y
 
Gelukkig niet moeten werken vannacht, het was ongelooflijk kalm in de stamkroeg dus geen werk voor poly :')

ben ik morgen toch een beetje uitgeslapen om die helse afstand te rijden :')
 
Gelukkig niet moeten werken vannacht, het was ongelooflijk kalm in de stamkroeg dus geen werk voor poly :')

ben ik morgen toch een beetje uitgeslapen om die helse afstand te rijden :')


helse :?

ff kijken

Brasschaat -> Maasmechelen 110km
Maasmechelen -> Monschau 80km
Ritje -> 210km
Paar rondjes Ring -> 40km
Monschau -> Maasmechelen 80 km
Maasmechelen -> Brasschaat 110km

630km zou dat moeten zijn, maar volgens mij klopt Noser zijn kms van de rit ni, als je ziet dat het van hier naar de Ring 300km enkel is :X

Denk dat het 700km minstens zal zijn :)


Mijn banden gaan al ingereden versleten zijn :X
 
Laatst bewerkt:
:')

Ik zal trouwens eens wat foto's trekken van de vooruitgang van de afbraak van de West Blade :Y En man man, die fireblades zitten met veel bouten en moertjes en schroefjes in elkaar :X


Leuk hé :')

En vraag mij af waarom, als ge er ongeveer de helft er maar van gebruikt blijft ook alles hangen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan