Belgentopic > wieke-tingels > deel 128> waar is iedereen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb maar 1 foto van een wheelie,rest staat op filmpjes :o :o _O- _O- _O- _O-


Moet je meer wheelies maken :Y :+


RR_Meeting077.jpg
 
Laatst bewerkt:
komt die Fireblade nog terug in orde dit seizoen :?
Zou anders zonde zijn B|


Mss dat ik er na de verlof werk van maak, kwee nog ni, aangezien de CB meer dan goed bevalt is het geen prio meer voor dit seizoen.

En anders mss een winterproject van maken en mss eens een ander kleurtje ofzo :X
 
Mss dat ik er na de verlof werk van maak, kwee nog ni, aangezien de CB meer dan goed bevalt is het geen prio meer voor dit seizoen.

En anders mss een winterproject van maken en mss eens een ander kleurtje ofzo :X
Als de motor toch hersteld moet worden zou het dan niks zijn om er een turbo van te maken })
 
:W
@ Shel , Wees welgekomen , hopelijk een prettige huwelijksvakantie gehad en heb je met volle teugen kunnen genieten van uwe eerste weken getrouwd te zijn.
 
ik denk niet dat dat nog echt goed gaat rijden, zal wel niet voor niets zijn dat die verlengde achterbrug er op gezet is, vermoedelijk is het voorwiel anders gewoon niet meer naar beneden te houden, stoplichtsprintjes zal natuurlijk wel de max worden....


alsof die voorkant nu naar beneden te houden was. In 1e gewoon echt niet mogelijk bij volgas :N :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan