Belgentopic> Wieke-Tingels> deel 144> graag een keertje zon

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok dan :z :+

Ik rijd toch nooit meer op zolder nah :P
en als ik merk dat men motor begint te sputteren dan stuur ik zo snel of ik kan richting het gras/vangrail en ga ik nie als die onozelaar gisteren volledig uitbollen op de asfalt om dan op de rijlijn stil komen te staan |( heb al 1x gehad (en da was nie door zonder naft te vallen) en ik stond mooi in het gras tegen een bandenstapel met men moto :Y voorrem was vastgelopen :o husaberg :z :P
 
Zo goed als aan mijn achterdeur dus en 'k heb eigenlijk nog niet veel gehoord vandaag, weet niet of er veel volk zit.
sebiet toch eens kijken peinsk :)

Katja is eerst nog ff aant bellen met iemand uit Torhout want de brandweer ist schijnt zandzakken aant uitdelen want volgens hen gaat het weer bingo zijn volgens hen :/ :/ :/
 
sebiet toch eens kijken peinsk :)

Katja is eerst nog ff aant bellen met iemand uit Torhout want de brandweer ist schijnt zandzakken aant uitdelen want volgens hen gaat het weer bingo zijn volgens hen :/ :/ :/

Buienradar binnen drie uur is bui te zien westen van Frankrijk maar voor de rest niks.

Laat het hier effe weten als je gaat, dan kom ik wel es kijken.
 
Laatst bewerkt:
Kon zijn da jullie daarna doorreden naar 't verre Torhout of zo hé :)

Dan zal ik de mijne misschien ook nog es buiten halen :)
had gekund :)

maar we hebben de kinderen niet dus Katja zal morgenvroeg naar ginder vertrekken ;)


bon, gaan hier aanpelsen en vertrekken, ik sms je wel als ik er ben mochten we je nog ni tegengekomen zijn ;)
 
Ben er juist, zit nog wel wa volk shel. Als je even snel naar hier rijdt als je hier ter plekke zou rijden, ga je 't zeker halen.
 
Ben er juist, zit nog wel wa volk shel. Als je even snel naar hier rijdt als je hier ter plekke zou rijden, ga je 't zeker halen.


Da's zeker nog 45 minuten rijden als ik nu vertrek,
zal maar hier in de buurt blijven en naar de motoloft gaan :]
 
Denk da ze allemaal om zes uur moeten thuis zijn van mama want ze zijn ondertussen bijna allemaal weg :). En de naamlozen is er zelfs nog nie.
 
Beste Tingels,

het waren leuke ritten, maar helaas moet de motor wegens financiële redenen (aankoop huis) de deur uit ...

Motorshopper: Honda CB 919 Hornet

Voorlopig komt er geen andere, maar af en toe ene huren voor een dag is zeker mogelijk! Ik zie wel wanneer jullie een ritje plannen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan