Belgentopic> Wieke-Tingels> deel 144> graag een keertje zon

Status
Niet open voor verdere reacties.
en toch blijft het een idioot risico, als je moto plots om 1 of andere reden meer begint te verbruiken is al je theorie zinloos. Of als je benzinemeter plots niet meer correct is...

Die gast die daar het leven heeft gelaten zal wsl ook nooit eerder zonder naft gevallen zijn op circuit, maar daar koopt ie niks meer mee, net als diegene die er op knalde :/

Tgohja als je het filmpje bekijkt lijkt 90% van de groep snel zonder naft te zitten :X
 
Laatst bewerkt:
zolder was nie echt een succes gisteren B|
Zou goed kunnen dat de laatste keer is dat ik daar rijd :r
veel teveel volk op circuit en ongelooflijk trage rijders in de groep snel (als ik je 2/3x dubbel ben je niet snel...)
Was verschrikkelijk gisteren :') vorige keer op zolder toen ik alleen mee was om te gaan kijken zag ik groep snel rijden en reden ze 10x vlotter dan gisteren veel mannen die onder de 1.50 reden enz:Y
IK wou dan nog een goeie tijd rijden (wat niet gelukt is) dus redelijk risico's gepakt met inhaalmanouvres en gelukkig niet gevallen maar als ik een volgende keer zou terug gaan en tis weer van da in de groep snel met 40 sukkelaars op de baan dan komen er wss accidenten van :')

daarom geen zolder meer :Y

1.52 zelfde tijd als bijna 2 jaar geleden en in die 2j ben ikzelf echt wel sneller geworden maw was echt wel een kutdag gisteren :P

Zal wss aan het feit liggen dat sprintraces waren en al de snelle mannen daar reden :?
das spijtig -O-
 
Niet een beetje druk, maar heel druk in de loft,
zelfs met een BBQ en een rockband :Y
 
Beste Tingels,

het waren leuke ritten, maar helaas moet de motor wegens financiële redenen (aankoop huis) de deur uit ...

Motorshopper: Honda CB 919 Hornet

Voorlopig komt er geen andere, maar af en toe ene huren voor een dag is zeker mogelijk! Ik zie wel wanneer jullie een ritje plannen.


Jammer.... Heb altijd erg van je aanwezigheid genoten,
maar deze is al voor in je kalender te zetten,
en een moto te regelen ;)
Wieke-Tingels Kart-bots &... natuurlijk Koffie Meeting

Enne... Gefeliciteerd met je woning *O*
is het in Brugge :?
 
goh ik moet jullie nog een koffie meet, en heb net de vraag gehad om op men zus er huis te gaan passen, voor mij zou t ideaal zijn een dergelijke meet te doen daar, maar nadeel is dat dat dan de 31 ste juni zou zijn, dus daags voor de andere meet, lijkt me beetje te veel van t goede

moesten er echt toch zijn die niet weten wat doen met hun vrije tijd en die es graag uitstapje maken naar lier, mag je t laten horen dan zet ik iets op poten
 
goh ik moet jullie nog een koffie meet, en heb net de vraag gehad om op men zus er huis te gaan passen, voor mij zou t ideaal zijn een dergelijke meet te doen daar, maar nadeel is dat dat dan de 31 ste juni zou zijn, dus daags voor de andere meet, lijkt me beetje te veel van t goede

moesten er echt toch zijn die niet weten wat doen met hun vrije tijd en die es graag uitstapje maken naar lier, mag je t laten horen dan zet ik iets op poten



Koffiemeeting mag je altijd geven,
zolang de zon schijnt, zullen de tingels wel komen :Y
 
onbegrijpelijk, wa maakt die paar euro nu uit op de aankoop van een huis :/

als t nie past past t nie natuurlijk maar die paar duizend euro idd...

ik heb net voor aankoop huis nog mijn rs250 gekocht omdat k wist dat t er anders niet meer ging van komen...

maar die staat nu wel in stalling idd omwille vh huis
 
Als je alleen een huis moet afbetalen dan is elke euro welkom. Die moto neemt toch wel een redelijke hap uit het jaarbudget ... niet iedereen heeft het zo breed als jij ... :W

ben ook nog tijdje gestopt om budgetaire redenen, hopelijk raak je snel weer op weg ;)
 
Koffiemeeting mag je altijd geven,
zolang de zon schijnt, zullen de tingels wel komen :Y



ok dan, 31 juni koffie meet in lier, bij slecht weer hapje en drankje , bij goed weer bescheiden bbq+ drankje, geen rit voorzien (kan nu ni echt voorrijden me t die scoot he)

diegene die interesse zouden hebben, ff reply hier of mailtje graag .

en bramp zolang jij je verstad ni verliest en wil ruilen, ga ik passen :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan