Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een man zit op een avond behoorlijk door te zakken in een kroeg en
besluit rond een uur of 3 huiswaarts te keren.
Hij staat op van zijn kruk en valt op de grond "Shit, toch zatter dan
ik dacht ", denkt hij bij zichzelf.
Hij kruipt terug op z'n kruk en bestelt twee sterke bakken koffie.
Dan wil hij weer opstaan en valt opnieuw op z'n bakkes.
Wederom kruipt hij terug op z'n kruk en hij bestelt een portie
bitterballen met veel mosterd.
In de hoop dat hij nu wat minder dronken
is, doet hij nog een poging om op te staan, maar helaas.
De man besluit kruipend naar huis te gaan.
Na zichzelf met z'n handen over de stoep te hebben getrokken komt hij
een uur later thuis. Met veel moeite krijgt hij de deur open, kruipt
naar boven, werkt zich uit de kleren en schuift behoedzaam bij z'n
vrouw in bed.
De volgende ochtend wordt hij wakker.
Even later komt zijn vrouw de slaapkamer binnen lopen.
"Ge had gisteren een serieus stuk in uw kloten, is het niet?'
zegt ze tegen hem.
'Hoe bedoel je?, vraagt hij.
De cafébaas heeft gebeld. Je rolstoel staat nog in het café."
Een moto is meer dan aankoop alleen hè, onderhoud, herstelling, banden, verzekering, ta(n)ks,benzine...
pff al da gezaag over nafte wat is de kans dat die moto inééns veel meer zuipt tis nog veel gevaalrijker om met een honda op circuit te rijden want in de 4e sessie stond er 1 gwn stil op de rijlijn na de chicane vlak voor de heuvel ze zouden zo'n onbetrouwbare moto's moeten verbieden op circuit
1 met dikke tetten voor u
tot ge tegen 200 zit te slipstreamen om die voor u in te halen en die ineens stilvalt, dan zal je wel anders piepen (als ge nog kunt)Zag er ook geen graten in
Zonder naft vallen is idd nie ideaal maar lijkt me dat je wel je moto kent en dit niet te rap voor zal hebben
gefeliciteerdIk ken die moto zeker goed genoeg de 1e 2 dagen circuit altijd ruim genoeg benzine in gedaan en dan opt einde van de dag kijken hoeveel benzine/km ik zou nodig hebben (met ruime marge).
Daarna beginnen elke sessie 4 l tanken en daar kom ik altijd mee toe ik kijk ook in men tank als de moto rechtop staat en je ziet het boven het ijzer staan in je tank zit er nog dik 4l in en zelfs dan kap ik er nog 2l bij als de reserve nog nie aanstaat dus helemaal zonder nafte kom ik nooit vind gwn stom om hem vol te doen das 10 l teveel erin kappen dan lijkt me nogal dom om 100den € erin te pompen om hem 10kg lichter te maken als je gwn gratis ook dik 8 kg minder mee kan zeulen
Circuit klaar weegt die nog maar een dikke 170 kg met straatkuipen/lichten
Met polyester kuipen zouden daar direct nog wa kg's af gaan maar da zal mss voor volgend jaar zijn
Zag er ook geen graten in
Zonder naft vallen is idd nie ideaal maar lijkt me dat je wel je moto kent en dit niet te rap voor zal hebben
bij vrij rijden vallen er geen prijzen te winnengefeliciteerd
En welke prijs win je hier nu mee
En in de top auto/motorsport vallen ze soms zelfs zonder benzine, da zijn allemaal waanzinnig slimme gasten die dikke lonen vangen en toch komt het daar voor.
Wsl zijn die ni zo onfeilbaar als jij dan
en die hebben dan een oneindige telemetrie om dat int oog te houden, maar dat is vast niet zo betrouwbaar als ff in je tank te kijken, mss moet je het die gasten eens gaan uitleggen hé
En 1.50 op Zolder is best snel (ik zal het allesinds niet kunnen) , maar er zijn gasten die zonder zo'n achterlijke risico's en theoriën er nog meer dan 10 seconden afknallen. Mss moet je eens beginnen met te zien waar je jezelf kan verbeteren ipv een fortuin in je motor te pompen om die sneller/lichter te maken en risico's te nemen.
Iedereen gaat circuitrijden om met zo min mogelijk risico's zijn hobby te beoefenen, en dan gaan er anderen zo'n stoten als jij doen om een paar tienden sneller te zijn en dat terwijl er niks mee te winnen valt
Das mijn mening hé
moet vreselijk zijn als baancommisaris zo een accident te zien, en constateren dat de persoon overleden is, terwijl jij dan machteloos daar staatdat zal die gast die verongelukt is op zolder ook gezegd hebben ,ik was daar toen baancommissaris,en was erbij toen ze een deken over hem legde . het is een mechanische sport ,en daar kan veel in misgaan, en je mag dan je motor nog zo goed kennen.
Dit was dus eens zonder zeveren.
bij vrij rijden vallen er geen prijzen te winnen
dat moeten sommige vrij rijders is in hun koppeke steken
(en ik spreek hier int algemeen)
verder moei ik mij niet
moet vreselijk zijn als baancommisaris zo een accident te zien, en constateren dat de persoon overleden is, terwijl jij dan machteloos daar staat
@speeltuiners: camera experiment is redelijk verlopen, als ik die goed kan monteren gaat dat redelijk goed materiaal opleveren
wat mij vooral opvalt is dat het geluid goed is, zeker voor da geld
das klote makkerdat zal die gast die verongelukt is op zolder ook gezegd hebben ,ik was daar toen baancommissaris,en was erbij toen ze een deken over hem legde . het is een mechanische sport ,en daar kan veel in misgaan, en je mag dan je motor nog zo goed kennen.
Dit was dus eens zonder zeveren.
der sta daar een filmpje van op youtubeen paar jaar geleden op Francorschamps ook,tijdens de 6 uren,juist bij het opgaan van de raidillion,paar nachtjes van wakker gelegen
Anders kom je maar eens op mijne zolder rijden, dan leer ik je ineens hoe je wel moet opschakelenIk heb al +30 keer op circuit gereden met 6r/10r/street triple/rs250 samen geteld en nooit gevallen met baanmoto (hout vasthouden) dus ik rijd echt nie op de limiet zijn er hier die een betere score hebebn denk het niet
Maar vind er geen hol aan om zoals laatst op zolder vrij rijden te doen bij zogezegd een snelle groep terwijl ik nie ééns supersnel ging en iedereen langs alle kanten dubbelde
Als ik nog ééns op zolder rijd zal het geen vrij rijden meer zijn mss ééns één of andere cursus
Enigst nadeel met die cursussen is er ook al niets te winnen