Belgentopic >Wieke-Tingels >Deel 146> na regen komt zon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag de moto eens testrijden , is van busschauffeur die met ons op trip is geweest .
Die moto die ik nu getrokken heb had 86.400 km .. diegene die hij te koop heeft staan heeft er rond de 40.000 km .. 1.200€ vraagt ie .. is zijn laagste prijs .
tziet er wel nen properen uit (op foto) hopelijk is de andere even proper onderhouden :Y

nieuwe banden en kettingset das al veel geld uitgespaard :Y
 
Laatst bewerkt:
tziet er wel nen properen uit (op foto) hopelijk is de andere even proper onderhouden :Y

nieuwe banden en kettingset das al veel geld uitgespaard :Y
Die is zelfs nog in veel betere staat , hij is eerste eigenaar .. dus heeft er zorg voor gedragen .. is nooit gevallen .. .... op deze van de foto was het zadel gescheurd achteraan , en ook de carnage was al geschonden .... enige verschillen met die op de foto zijn :

de wielen zijn ook in da paars , en er staan geen valblokken op .. volgens chauffeur :" waarom ? ge moet u maar rechthouden in de bochten é " .. _O-
 
Laatst bewerkt:
:N is zelf van een verfente motorijder .. heeft nu een FJR 1300 gekocht nu om tijdens zijn weinige momenten dat ie thuis is en als het weer meevalt met zijn vrouw ritten te rijden .
Als je de prijs van het onderhoud, banden en ketting meeberekent in de vraagprijs dan lijkt deze al vele redelijker voor zo'n oude motor.
Die is zelfs nog in veel betere staat , hij is eerste eigenaar ...

Hij is de eerste eigenaar en dan gemiddeld gezien op 20 jaar tijd maar 500km per jaar rijden. Dan zou ik me toch geen fervent motorrijder durven noemen als ik maar zoveel km deed.
 
Laatst bewerkt:
Die is zelfs nog in veel betere staat , hij is eerste eigenaar .. dus heeft er zorg voor gedragen .. is nooit gevallen .. .... op deze van de foto was het zadel gescheurd achteraan , en ook de carnage was al geschonden .... enige verschillen met die op de foto zijn :

de wielen zijn ook in da paars , en er staan geen valblokken op .. volgens chauffeur :" waarom ? ge moet u maar rechthouden in de bochten é " .. _O-

Interesse in een Hornet 900?

2500 euro is mijn allerlaagste prijs.
 
Die is zelfs nog in veel betere staat , hij is eerste eigenaar .. dus heeft er zorg voor gedragen .. is nooit gevallen .. .... op deze van de foto was het zadel gescheurd achteraan , en ook de carnage was al geschonden .... enige verschillen met die op de foto zijn :

de wielen zijn ook in da paars , en er staan geen valblokken op .. volgens chauffeur :" waarom ? ge moet u maar rechthouden in de bochten é " .. _O-
ik wil u niet ontmoedigen of afbreken he

maar 90% van de moto's die op kapaza enz staan hebben juist groot onderhoud gehad, zijn nooit gevallen en hebben altijd binnen gestaan, zelfs nog nooit regen gezien!

en meestal bereden door een vrouw



ik zou alles toch met een korreltje zout oppakken en eerst die moto eens bekijken ;)
 
ik wil u niet ontmoedigen of afbreken he

maar 90% van de moto's die op kapaza enz staan hebben juist groot onderhoud gehad, zijn nooit gevallen en hebben altijd binnen gestaan, zelfs nog nooit regen gezien!

en meestal bereden door een vrouw



ik zou alles toch met een korreltje zout oppakken en eerst die moto eens bekijken ;)
Sorry , maar deze staat nie op kapaza .. die buschauffeur ken ik nu een paar jaren , .. en ook met een testrit te doen is er nix mis mee huh .. zoals altijd moet je eerst nagaan dat je geen kat in een zak koopt .. en ik mag hem zelfs laten controleren door een garagist naar mijn believen ..
 
Als je de prijs van het onderhoud, banden en ketting meeberekent in de vraagprijs dan lijkt deze al vele redelijker voor zo'n oude motor.Hij is de eerste eigenaar en dan gemiddeld gezien op 20 jaar tijd maar 500km per jaar rijden. Dan zou ik me toch geen fervent motorrijder durven noemen als ik maar zoveel km deed.


ik kan mij vanaf vandaag ook een fervent motorrijder noemen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Als je de prijs van het onderhoud, banden en ketting meeberekent in de vraagprijs dan lijkt deze al vele redelijker voor zo'n oude motor.Hij is de eerste eigenaar en dan gemiddeld gezien op 20 jaar tijd maar 500km per jaar rijden. Dan zou ik me toch geen fervent motorrijder durven noemen als ik maar zoveel km deed.

40.000 op 20 jaar, en dan maar 500 per jaar doen?
Moet ge mij eens uitleggen :-)

niettegenstaande is 2000 per jaar ook peanuts voor een fervent motorrijder,

ter zijner verdediging, hij (de fervente motorrijder) heeft mss meer dan 1 moto :-)
 
40.000 op 20 jaar, en dan maar 500 per jaar doen?
Moet ge mij eens uitleggen :-)

niettegenstaande is 2000 per jaar ook peanuts voor een fervent motorrijder,

ter zijner verdediging, hij (de fervente motorrijder) heeft mss meer dan 1 moto :-)
Ja. Ik zit kort tegen de 20.000km per jaar :Y En zou er best nog meer willen rijden ook :]
 
40.000 op 20 jaar, en dan maar 500 per jaar doen?
Moet ge mij eens uitleggen :-)

niettegenstaande is 2000 per jaar ook peanuts voor een fervent motorrijder,

ter zijner verdediging, hij (de fervente motorrijder) heeft mss meer dan 1 moto :-)
allemaal goed en wel .. hij doet buitenlandse reizen , binnen 2 dagen is em terug weg voor een maand met chinezen , een europse toer maken voor die terug naar huis afzakken, dus zoals ge ziet , zulke mensen hebben niet alle weekends van de zomer vrij om eefe te gaan rijden .. maar dat is bijzaak .. hoofdzaak is of het waart is om zo'n moto aan te schaffen al dan niet . Eerst maar eens langsgaan morgen om eens te testrijden .
 
Sorry , maar deze staat nie op kapaza .. die buschauffeur ken ik nu een paar jaren , .. en ook met een testrit te doen is er nix mis mee huh .. zoals altijd moet je eerst nagaan dat je geen kat in een zak koopt .. en ik mag hem zelfs laten controleren door een garagist naar mijn believen ..

:^

En buschauffeurs zijn -zoals we allemaal weten- altijd 100% te vertrouwen ! :Y :Y







:+
 
Zaterdag toertje gemaakt door de Vlaamse Ardennen en gisteren mee op de jetski met een fanatiekeling. 1300 cc driecilinder, 260-300 pk :o

Acceleratie van 0-50 doet niet heel veel onder voor een motor, topsnelheid gezien van 115 km/u (en dat op het water :X )...

Ferm ding :Y
 
Zaterdag toertje gemaakt door de Vlaamse Ardennen en gisteren mee op de jetski met een fanatiekeling. 1300 cc driecilinder, 260-300 pk :o

Acceleratie van 0-50 doet niet heel veel onder voor een motor, topsnelheid gezien van 115 km/u (en dat op het water :X )...

Ferm ding :Y


vermoedelijk een waterscooter ;)

Die dingen gaan idd pijlsnel, enkele jaren geleden ook eens kunnen van genieten en :9~ :9~ :9~ enigste nadeel is wel verbruik, tot 40liter/u is geen uitzondering als je die dingen een uurtje "de sporen geeft" :o
 
:Y

Anderzijds... als je een uurtje op de 'Ring rijdt:

- 5 rondjes @ 26 EUR: 130 EUR
- 100 km aan 10l / 100km x 1.6 EUR = 16 EUR
- portie Pommes mit Currywurst + drankje = 10 EUR

...





:+
 
:Y

Anderzijds... als je een uurtje op de 'Ring rijdt:

- 5 rondjes @ 26 EUR: 130 EUR
- 100 km aan 10l / 100km x 1.6 EUR = 16 EUR
- portie Pommes mit Currywurst + drankje = 10 EUR

...





:+


maar ik denk dat met je 60liter/u ook nog niet alles betaald is ;)



vooral die compensaties naar je vrouw toe |( |( |( |( we zijn natuurlijk allemaal niet zo "geslepen" om ons vrouw ook een motor te doen kopen zodat ze achteraf niet kan komen zagen over de dure herstellingen aan onze eigen moto........ :X







:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan