Belgentopic >Wieke-Tingels > Deel 151 > Happy Newyear 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren was er iemand nieuw begonnen op men werk,
hij kreeg gisteren zijn spiksplinter nieuwe firmawagen :Y

deze morgen met den depaneur moeten gaan takelen, hij durfde niet remmen in de sneeuw :')
 
Zwaar geplooid :?
valt opzich wel mee, ma gans de voorkant is wel beschadigd
maar er kwam STOP op het dashboard dus ik denk dat radiator en/of carter ook geraakt is...

en voor de rest de gewone dingen: bumper, rooster, motorkap, koplamp

kan gebeuren hé :')
der stond al nen nieuwen klaar...
 
valt opzich wel mee, ma gans de voorkant is wel beschadigd
maar er kwam STOP op het dashboard dus ik denk dat radiator en/of carter ook geraakt is...

en voor de rest de gewone dingen: bumper, rooster, motorkap, koplamp

kan gebeuren hé :')
der stond al nen nieuwen klaar...
Wel mooie entree zo op uw eersten dag :P
Mijn broer zijn lief is van nen talud aan autostrade gereden met zijn firmawagen :')
Stond gans beneden, weinig schade ondanks de serieuze afdaling :P
 
Wel mooie entree zo op uw eersten dag :P
Mijn broer zijn lief is van nen talud aan autostrade gereden met zijn firmawagen :')
Stond gans beneden, weinig schade ondanks de serieuze afdaling :P


Een duikje in het water geeft ook niet veel schade,
maar toch is die dan total-loss ;)
 
Wel mooie entree zo op uw eersten dag :P
Mijn broer zijn lief is van nen talud aan autostrade gereden met zijn firmawagen :')
Stond gans beneden, weinig schade ondanks de serieuze afdaling :P

Ik heb ooit op mijn eerste werkdag los door zo'n grote rolpoort gereden. 'k Was tien minuten bezig en moest een grote camionette achteruit binnen rijden, maar had niet gezien dat de poort niet volledig open was. Ze lag bovenop de camionette. :$ :$
'k Heb het daar toch nog vier jaar uitgehouden. *D
 
Ik heb ooit op mijn eerste werkdag los door zo'n grote rolpoort gereden. 'k Was tien minuten bezig en moest een grote camionette achteruit binnen rijden, maar had niet gezien dat de poort niet volledig open was. Ze lag bovenop de camionette. :$ :$
'k Heb het daar toch nog vier jaar uitgehouden. *D

Op mij eerste werkdag op mijn eerste job kwam ik s middags toe in de refter maar de glazen deur was nog toe blijkbaar :')
Rest van dag pijn aan mijn smoel gehad en was onmiddellijk gekend bij de collegas die al in de refter zaten :')
 
Op mij eerste werkdag op mijn eerste job kwam ik s middags toe in de refter maar de glazen deur was nog toe blijkbaar :')
Rest van dag pijn aan mijn smoel gehad en was onmiddellijk gekend bij de collegas die al in de refter zaten :')


En dan met een stalen smoel gaan zitten, of er niets gebeurd is _O-
 
valt opzich wel mee, ma gans de voorkant is wel beschadigd
maar er kwam STOP op het dashboard dus ik denk dat radiator en/of carter ook geraakt is...

en voor de rest de gewone dingen: bumper, rooster, motorkap, koplamp

kan gebeuren hé :')
der stond al nen nieuwen klaar...
ze hadden een voorgevoel ofwat :? :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan