Belgentopic > Wieke-Tingels > Deel 156 > bandenspanning oké?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop niet dat ik met de rit van zondag geflitst ben :N zo wel, na een bepaalde snelheid, heb ik een groot probleem :X

? :?

is dat niet bij iedereen, vanaf een bepaalde snelheid wordt het problematisch...

nu als jullie weten dat je er samen gepasseerd bent en de snelheid van de anderen kent, denk ik niet dat er nog veel hoop is ... :( '(

hoogstens nr-plaat niet duidelijk, maar een foto zal hij dan wel genomen hebben... :X B|

Ik ben eens benieuwd wat ze gaan ophalen bij die trip :] van de WT.

Mss eens een mailke sturen naar de politie van Damme (als het die was die stond te flitsen)
of je de banner van de Wieke Tingels niet voor 2 weken op hun homepage mag zetten,
jullie zijn nu toch hoofdsponsor geworden... :Y _O-
 
Laatst bewerkt:
? :?

is dat niet bij iedereen, vanaf een bepaalde snelheid wordt het problematisch...

nu als jullie weten dat je er samen gepasseerd bent en de snelheid van de anderen kent, denk ik niet dat er nog veel hoop is ... :( '(

hoogstens nr-plaat niet duidelijk, maar een foto zal hij dan wel genomen hebben... :X B|

Ik ben eens benieuwd wat ze gaan ophalen bij die trip :] van de WT.

Mss eens een mailke sturen naar de politie van Damme (als het die was die stond te flitsen)
of je de banner van de Wieke Tingels niet voor 2 weken op hun homepage mag zetten,
jullie zijn nu toch hoofdsponsor geworden... :Y _O-

Ik heb 2 jaar geleden 58 te hard gereden, correctie 53 dus officieel rijbewijs inleveren. Met veel geluk heb ik die mogen houden, boete van €750,-, 3 maanden proeftijd en 2 jaar voorwaardelijk en aangezien ik nog 6 maanden in die tijd zit, kan mijn rijbewijs als nog ingenomen worden en een cursus van 3 dagen die €800,- kost :X
Beetje erg stom toen van me |(
 
Mijne garmin!
Ben je mij ook nog niks in de post, nog wat afwachten zeker.
In die achtergelegen gebieden is de coyote ook niet betrouwbaar en dat weten ze ook.

Ook nog niets gehad, reed vlak achter u in t naar daar gaan. Ik vond ons eigenlijk vrij mooi aan de snelheid rijden toen
 
kheb een paar jaar geleden op de 1000 bochten is met ne groep van 5 moto's door een dorpskom gevlogen
en enkel de middelste geflits, en we reden allemaal even snel he.

en by the way: WEEKEND *O*
 
Laatst bewerkt:


Ik denk dat dat ondertussen wel al gebeurd :(



kheb een paar jaar geleden op de 1000 bochten is met ne groep van 5 moto's door een dorpskom gevlogen
en enkel de middelste geflits, en we reden allemaal even snel he.

en by the way: WEEKEND *O*


deris nog hoop




voor de anderen,

de PV met overtreding moet binnen de 8 werkdagen gedateerd zijn.
en ook ongeveer dan toekomen, alleen kunnen ze zich daar altijd verschuilen achter 'administratie'

dus volgende week jullie brievenbussen in het oog houden...
 
Kreeg net een mail binnen. Gezien de "actualiteit" hier wil ik hem jullie niet onthouden:


20131004_160930_zps5a448611.jpg
 
Boete toch nog gekregen.
80 en naar 74 gecorrigeerd --> 190 euro. T is ne goeien dag geweest voor die mannen hun kas. Met al die zwaar criminelen daar :')
 
Godverdegodver, kan weer beginnen sleutelen :(

Deze keer de zitmaaier die de geest heeft gegeven.

Rustig aant maaien, ineens vermogenverlies, 2 seconden later: krak, krak, boenk, boenk :o

Gat in de karter geslagen -O- Motor nog niet opengehaald, maar als ik erin kijk ligt er een bout met een stukje blok aan in het karter :( gok op een afgebroken klep op gebroken drijfstang

Op zoek naar een ander blokje dus
 
Godverdegodver, kan weer beginnen sleutelen :(

Deze keer de zitmaaier die de geest heeft gegeven.

Rustig aant maaien, ineens vermogenverlies, 2 seconden later: krak, krak, boenk, boenk :o

Gat in de karter geslagen -O- Motor nog niet opengehaald, maar als ik erin kijk ligt er een bout met een stukje blok aan in het karter :( gok op een afgebroken klep op gebroken drijfstang

Op zoek naar een ander blokje dus

Als je al gewoon in het blok kan zien,
ben je beter af met een nieuw blok idd :Y
 
Boete toch nog gekregen.
80 en naar 74 gecorrigeerd --> 190 euro. T is ne goeien dag geweest voor die mannen hun kas. Met al die zwaar criminelen daar :')

Bekijk het positief mannen, de bedragen zijn aan 't zakken :')

NoSER 210
ikzelf 200
Kim 190
Rekker waarschijnlijk 180


Hekkensluiter Blader, rijbewijs kwijt :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan