Belgentopic > Wieke-Tingels > Deel 161 >eindelijk zo(v)(m)er

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Heb deze nog een paar weken op de busa gehad ... Jardine GP1
Had ook geen E-keur maar was lachen en gieren als je daarmee door de straten ging. Buren vonden het iets minder :)

*edit : eerste *O* *
 
Laatst bewerkt:
Zo, de motor is helemaal volgeladen. Ik ben klaar voor mijn trip van een maand richting en door Marokko. Morgenvroeg nog een training geven en van daaruit door naar Bourg-en-Bresse. Zondag dan naar Barcelona en daar de ferry op richting Tanger :)
 
Zo, de motor is helemaal volgeladen. Ik ben klaar voor mijn trip van een maand richting en door Marokko. Morgenvroeg nog een training geven en van daaruit door naar Bourg-en-Bresse. Zondag dan naar Barcelona en daar de ferry op richting Tanger :)
Veel plezier en avontuur gewenst. :]
 
Zo, de motor is helemaal volgeladen. Ik ben klaar voor mijn trip van een maand richting en door Marokko. Morgenvroeg nog een training geven en van daaruit door naar Bourg-en-Bresse. Zondag dan naar Barcelona en daar de ferry op richting Tanger :)

Supergaaf :}

Ga je alleen, of rij je met gezelschap :?
Een maand lang :]

Enjoy :Y
 
nog een Belg erbij op dit forum! *O* :]

Welkom bij de wieke-tingels Geens,
Zoals je misschien al gemerkt hebt zitten alle tingels verspreidt over gans België.
binnenkort ( als Evil Kim zijn route verkend heeft) gaan we weer een gezamenlijke rit doen.

Voel je vrij om deze mee te rijden,
maar tot dan veel plezier hier op het topic.
En zoals je misschien al begrepen hebt, hoeft het niet altijd over motoren te gaan :+

Nogmaals welkom, en veel post plezier :Y
 
:W

Lang weekend maandag verlof , morgen nog eens een ritje doen ofwel richting ardennen of zeeland :]

iemand die zin heeft of ander voorstel laat maar horen 8-)
 
:W

Lang weekend maandag verlof , morgen nog eens een ritje doen ofwel richting ardennen of zeeland :]

iemand die zin heeft of ander voorstel laat maar horen 8-)

Zin wel maar moet een serieus mirakel gebeuren moest ik morgen op een motor geraken helaas. Momenteel kan ik zelfs ni opstappen :X Deze ochtend zelfs met de auto bijna op voorligger geknald, remde plots en kon niet snel genoeg mijn voet op mijn rempedaal krijgen, scheelde geen 5 cm |(

Nu valt het weer ff mee, ibuprofen helpt gelukkig :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan