Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 162 >hopla een nieuw deel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkoop? voor de wieke tingels is het zelfs gratis een kleine gift voor de zoon zijn spaarboekske is altijd welkom natuurlijkšŸ˜‰


Hulde voor deze vrijgevige persoon :}
nu nog een andere vrijgevige persoon vinden voor het spekken van het spaarbankboekje van je zoon ;)
 
Hulde voor deze vrijgevige persoon :}
nu nog een andere vrijgevige persoon vinden voor het spekken van het spaarbankboekje van je zoon ;)

Spaarboekje spekken is zelfs geen verplichting, voor de paar euros die ik er nog van krijgen heb ik liever geen bende marginalen over de vloer die je aantrekt via advertenties....en dan doe ik er liever iemand een plezier mee ipv hem op het containerparc te deponeren.
 
Spaarboekje spekken is zelfs geen verplichting, voor de paar euros die ik er nog van krijgen heb ik liever geen bende marginalen over de vloer die je aantrekt via advertenties....en dan doe ik er liever iemand een plezier mee ipv hem op het containerparc te deponeren.

Ge hebt dan liever bekende marginalen over de vloer maw :') :X :+
 
Spaarboekje spekken is zelfs geen verplichting, voor de paar euros die ik er nog van krijgen heb ik liever geen bende marginalen over de vloer die je aantrekt via advertenties....en dan doe ik er liever iemand een plezier mee ipv hem op het containerparc te deponeren.


ik heb wel intresse,als er mij niemand voor is
kan ik hem mischien opkuisen voor mijn dochter
 
ik heb wel intresse,als er mij niemand voor is
kan ik hem mischien opkuisen voor mijn dochter
Ik hou u op de hoogte er zijn nog enkele mensen die eens komen kijken maar ga geen maanden wachten, electische starter/batterij doet het niet meer en uiterlijk is getekend door de tand des tijds maar brengt me tot nu toe waar ik moet zijn...
 
Briefje van de post, er is een pakje voor mij.
Zou het kunnen dat de moto terug draait dit weekend *O*
 
Briefje van de post, er is een pakje voor mij.
Zou het kunnen dat de moto terug draait dit weekend *O*


Na mijn scheiding durfde ik geen aangetekende zendingen meer op te halen :X
Maar hopelijk voor jou is het idd je ECU :Y
 
Laatst bewerkt:
Na mijn scheiding durfde ik geen aangetekende zendingen meer op te halen :X
Maar hopelijk voor jou is het idd je ECU :Y

Mijn laatste aangetekend schrijven was een verzoek van de belastingdienst om even 107.000 euro over te maken. U begrijpt dat ik sindsdien het helemaal niet meer heb op aangetekende schrijvens. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan