Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb na lang nadenken een 2005 600rr gekocht :Y

Kan zowel op straat als op circuit dienen.

Komt op termijn nog wel iets bij dat wa comfortabeler is op straat maar heb even andere prioriteiten ;)
 
Heb na lang nadenken een 2005 600rr gekocht :Y

Kan zowel op straat als op circuit dienen.

Komt op termijn nog wel iets bij dat wa comfortabeler is op straat maar heb even andere prioriteiten ;)
Veel en veilige kilometers ermee ;)
 
Triestige race eigenlijk -O-
Paar man wel goed gereden zoals crutchlow, een van de enige Honda's die wel recht bleef :0
 
Triestige race eigenlijk -O-
Paar man wel goed gereden zoals crutchlow, een van de enige Honda's die wel recht bleef :0

Over het voorwiel wegschuiven begint wel heel populair te worden :X

Geruchten gaan tschijnt dat veel rijders niet zo blij zijn met die Michelin banden. Waarschuwen blijkbaar niet, gewoon ineens bekstop :/
 
Uit het Motogp-stemtopic:


Tussenstand na Race 2:

1. Nameless 15 punten
2. Jimmeh 13 punten
3. Sheldon 11 punten
Bartvh 11 punten
4. Polymorph 9 punten
5. Team Olsene 7 punten


 
Laatst bewerkt:
Voor de 17e:
Volgens mij is dit het lijstje van de mensen die (tot nu toe) meegaan;

- NoSER
- Poly
- Adamoto
- Nameless (ovb)

Zullen we Luxemburg induiken? Is weer eens iets anders dan de Eifel.

Iemand nog een mooie route liggen voor op de GPS?
Eventueel kan ik proberen een deel van de 1000 bochten te recupereren (als ik die terugvind)?
 
Voor de 17e:
Volgens mij is dit het lijstje van de mensen die (tot nu toe) meegaan;

- NoSER
- Poly
- Adamoto
- Nameless (ovb)

Zullen we Luxemburg induiken? Is weer eens iets anders dan de Eifel.

Iemand nog een mooie route liggen voor op de GPS?
Eventueel kan ik proberen een deel van de 1000 bochten te recupereren (als ik die terugvind)?
zet mij der ook maar bij
heb nog wel eens zin om te :]

ik heb nog wel een paar 1000 bochten op de computer staan.
ik zal ze proberen straks eens te bekijken
 
Paasrit 17/04:

- NoSER
- Poly
- Adamoto
- Bartvh
- Nameless (ovb)
- Jimmeh (ovb)
Heb een (te) kale achterband -O-

En het probleem (van in Duitsland) is nog steeds niet opgelost van het stilvallen (eigenlijk tot vandaag nog niet naar omgekeken :X ), al heb ik nu sinds de laatste rit het vermoeden dat het de quickshifter is ;( ;( ;(
Ontsteking valt te pas en te onpas weg (stottert) en schakelt veel stroever als ervoor (met de quickshifter) :( lampje van motor foutcode gaat soms ook aan |(

Kan de shifter wel loskoppelen en zo rijden, maar dan is het probleem met de achterband niet opgelost :9

dikke kaka als die kapot zou zijn -O-
 
Laatst bewerkt:
Heb een (te) kale achterband -O-

En het probleem (van in Duitsland) is nog steeds niet opgelost van het stilvallen (eigenlijk tot vandaag nog niet naar omgekeken :X ), al heb ik nu sinds de laatste rit het vermoeden dat het de quickshifter is ;( ;( ;(
Ontsteking valt te pas en te onpas weg (stottert) en schakelt veel stroever als ervoor (met de quickshifter) :( lampje van motor foutcode gaat soms ook aan |(

Kan de shifter wel loskoppelen en zo rijden, maar dan is het probleem met de achterband niet opgelost :9

dikke kaka als die kapot zou zijn -O-

Als het mocht nodig is zijn kunt ge altijd eens tot hier komen om uw foutcodes uit te lezen hé :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan