Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
-O-

Relax makker :Y

En luister naar u lichaam :Y
De regels qua CPR zijn tegenwoordig zeer streng. Bij bewustzijnsverlies en mogelijke ademhalingsproblemen aanziet men dit altijd als een hartstilstand en moet men automatisch beginnen reanimeren. Dat maakte dat toen ik even weg was, dat ze hartmassage en beademing op mij gestart zijn.
Nadien ben ik met de ziekenwagen naar spoed gebracht en daar heeft men een hele resem test op mij uitgevoerd, maar er werd geen probleem gevonden. Men houdt het daar gewoon op syncope omwille van vermoeidheid, stress, honger, ...
 
In mijn geval is dat op doktersvoorschrift.
Eerder deze week zijn ze me nog de ambulance komen halen. Na een grondige check up in het ziekenhuis konden ze niks vinden, maar ik moest het voor de zekerheid toch maar wat rustig aan doen.


:o beterschap en rustig aan doen
 
De regels qua CPR zijn tegenwoordig zeer streng. Bij bewustzijnsverlies en mogelijke ademhalingsproblemen aanziet men dit altijd als een hartstilstand en moet men automatisch beginnen reanimeren. Dat maakte dat toen ik even weg was, dat ze hartmassage en beademing op mij gestart zijn.
Nadien ben ik met de ziekenwagen naar spoed gebracht en daar heeft men een hele resem test op mij uitgevoerd, maar er werd geen probleem gevonden. Men houdt het daar gewoon op syncope omwille van vermoeidheid, stress, honger, ...

:o

Nu toon ik je zeker de DL niet meer :X

Nee moet zeggen, gewassen ziet ie er feitlijk best goed uit. Was gewoon nog niet gebeurd tot nu :+
 
Ik zou je d'er graag eentje lenen, maar de GS is verkocht en de 749 staat al een half jaar bij de dealer :X

Maar is er niet een bepaalde buddie die meer motoren dan slaapkamers heeft? Daar kan je zeker een van ontfutselen ;)

zal nog wel effe wachten :Y

Ga deze week naar enkele motoren kijken ;)
 
mogelijk wel interesse, moet toevallig niet werken morgen

en me ff voorstellen zeker, lees al tijdje mee.

ik ben Jill, 32 jaar uit leuvense
rij een 3 tal jaartjes nu op een street triple

i5jsuqj.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan