• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Ben d'r weer, Ducati 748 gehaald

Duc999

MF'er
Lid geworden
14 aug 2002
Waarderingsscore
0
Na een half jaar wachten op het geld van de verzekering van mijn gestolen Ducati 750SS kan ik weer meedoen...
[topic=76311]www.motor-forum.nl/forum/topic/76311[/topic]

Maar gisteren heb ik voor het nieuwe seizoen weer een Ducati gekocht, deze keer een 748 *D

De MF sticker is inmiddels besteld O-)

duc1.jpg

duc2.jpg

Mooi man hihi is het wachten wel waard geweest :9

hou`m heel en recht op de weg
en doe er een groot/stevig slot op
veel rijplezier

;) Ik had mijn leren broek thuisgelaten en de waterdichte broek mee... :?

Vandaag in het leer rijdt het nog fijner :p~

Ennuh, ik ga nog een beugel aan de muur maken om hem goed op slot te zetten... En het meegeleverde alarm nog monteren...

OK, als het een motorbroek is heb ik nix gezegd (vandaag weer een hoop idioten in spijkerbroek gezien, vandaar).

Oooh, nee... Nooit zonder bescherming *D |( onbegrijpelijk die gasten...

Mooooooie motor. Veel plezier er mee!! :)

Ik zie net alleen de weerberichten op tv......grrrrr..... deze week de hele week kans op regen! :(

Poetsen??? Regen bestaat hoofdzakelijk uit water hoor, daar kan je Duc best wel tegen (toch :? )

edit: Mooie motor trouwens, zou ik bijna vergeten!

Laatst bewerkt:
De regen wel ja, maar weet je wat een troep er van de weg op je motor terecht komt... }) :)

En ik wil haar graag mooi houden ;)

Mooi ding hoor.
Vraagje trouwens; die jas, wat voor maat is dat? Een kennis van mij heeft een maat 54 liggen van dat model – tegen een kennisprijsje.
Maar ik heb geen flauw idee of een maatje 54 mij een beetje gaat passen. En nee, hij woont niet om de hoek – daarom is het ook een kennis. :)

Hee, mooie motor!! Veel plezier dr mee.

Ook wel goeie camera zeker waarmee die fotos zijn gemaakt, of stond je stil?

De jas is in de maat 50... komt bij Ducati Zaltbommel vandaan...

En, de foto is met gangetje van 100 op de A2 terug naar huis gemaakt... samen met toppie die de foto vanuit zijn BMW maakte met m'n Pentax Optio S4 :)

Mooie motor! Ik vind het ook gaaf dat je pak matcht bij de motor, ik zie een flink aantal motoren toch met een hele andere kleur pak of helm rijden, en dat ziet er raar uit. :)

Laatst bewerkt:
Yep en hier meldt zich de fotograaf.
Op de tweede foto ben je nog vergeten iets weg te sjoppen. ;)

Bij een Duc echt handig... pak matcht bijna altijd ;)

Ennuh, inderdaad, ik heb er een paar stickers afgetrokken *D Scherp Toppie...

Nu snel slapen en vroeg :]

Ik had in mijn dromen al heel wat spannende avonturen met de 748/916 beleefd ;)

Blijft echt een supermooie fiets, hoewel ik de 749/999 ook geweldig mooi vindt, heb mijn NickName vast op doorgroeien uitgekozen paar jaar geleden *D

En er hangen Termi's onder...

Terug
Bovenaan Onderaan