Ben opzoek naar een goede cq goedkope verzekering

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
Hallo Motorrijders,
Ik wil zeer binnenkort mijn ZZR 600 gaan verzekeren, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, zijn alle motor verzekeringen ook verzekerd in het buitenland?, tot welk bedrag is het verstandig op allrisk te verzekeren,
ik ben 24 jaar en heb alleen schade vrije jaren me de auto opgebouwd ((ruim 2 Jaar *D )

(13 juni moet ik afrijden voor de motor :] )

Alvast bedankt
GreetZ
Dennis
 
Hoor redelijke verhalen over Univé. Tsjek http://www.mrfinch.nl/ en verder is iets met London minder goed, is goedkoop door onder schades vandaan te komen.

Maar de KNMV is ook via een London, en deze heb ik goede ervaringen mee...

Er zijn twee London's, eentje is een overkoepelend orgaan, en de ander is een soort dochterbedrijf, het dochterbedrijf zou klote zijn.
 
orion...

ik weet de website niet uit mijn hoofd..maar ff op google.nl zoeken...

gewoon orion + verzekering intypen.
 
Je zoekt een "goedkopuh verzekering"
MWHAAAAAAA , weet je, mijn mening is toch als je als eerste ff wat polisvoorwaarden probeert door te neuzen van verschillende verzekerings maats...
want een goedkopuh verzekering kan weleens
hele slechte voorwaarden hebben.
Ik betaal dan meestal liever ietsie meer, voor betere polisvoorwaarden.....

iig suc6, met je examen
 
Ik zit bij de Europeesche... bevalt goed en niet zo duur volgens mij (betaal 163 euro WA+ per jaar). Heb navraag gedaan over KNMV-verzekeringen (ivm korting door VRO), maar was nog steeds duurder, dus...
 
Laatst bewerkt:
Europesche
Kan je ook je Kleding etc op verschillende niveua's verzekeringen.
Bij mijn weten _+ een van de weinige (tot enigste :? ) die dat ook aanbied, vind ik wel erg belangrijk!
 
Ik zit bij de Europeesche... bevalt goed en niet zo duur volgens mij (betaal 163 euro WA+ per jaar). Heb navraag gedaan over KNMV-verzekeringen (ivm korting door VRO), maar was nog steeds duurder, dus...

Heb je geg. van die europesche verzekeringmaatschappij?
 
Dat goedkoop = duurkoop bij verzekeringen gaat in 9 van de 10 gevallen niet op. Bij verzekeringen zijn heel soms echt goedkopes vergelijken met andere, deze hebben vrijwel altijd slechte voorwaarden. Maar naast de gemiddelde verzekering heb je ook duurdere. Nou deze staan je ook te naaien waar je zelf bijstaat. Echt ben aan het uitzoeken voor verzekeringen. Ene voor 600 euro terwijl anderen rustig 2000 euro vragen!!!

Ik denk dat bekende zoals Univé en KNMV d'r naam hoog hebben te houden en best goed zullen zijn. Maar het blijven verzekeringen ;r.
 
heb mijn zzr ondergebracht bij Kentron, nog goedkoper betaal 150 Eurootjes per jaar, zonder winterstop, inclusief 1500 gulden kleding en helm en WA+beperkt casco. Dagwaarde van een zzr is ca.3200 gulden.

Of ie goed is weet ik niet, nog nooit uitgeprobeerd en dat ben ik ook niet van plan.

Mijn filosofie van verzekeren is om altijd de goedkoopste te kiezen en er dan voor te zorgen dat je er nooit achterkomt of het een goede is.
 
Ik ben verzekerd bij ENRA verzekeringen
Deze rekenen de schade vrije jaren van de auto mee ! Waardoor je tenminste bij All Risk op een redelijk betaalbaar bedrag uitkom.
Naast je autojaren kan je ook een eigen risiko opnemen bv €500 waardoor je jaarbedrag aanzienlijk omlaag gaat.
Ook wanneer je een VRO heb gevolgd krijg je nog eens 10% korting.

Maar vraag gewoon vrijblijvend bij verschillende verzekeringen een offerte op met de voorwaarden je zult zien dat ze niet veel van elkaar verschillen. Ik heb dit namelijk ook gedaan !

Als je intresse heb stuur effen mailtje krijg je het adres !

succes !!

R6Boy26

Zelf rij ik ook een 600
 
Laatst bewerkt:
Hallo Motorrijders,
Ik wil zeer binnenkort mijn ZZR 600 gaan verzekeren, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, zijn alle motor verzekeringen ook verzekerd in het buitenland?, tot welk bedrag is het verstandig op allrisk te verzekeren,
ik ben 24 jaar en heb alleen schade vrije jaren me de auto opgebouwd ((ruim 2 Jaar *D )

(13 juni moet ik afrijden voor de motor :] )

Alvast bedankt
GreetZ
Dennis

Ik denk dat er geen slechte verzekeringen meer bestaan. En wat is goedkoop een 10tje verschil, want veel onlopen doen ze elkaar ook niet meer.
 
Ik denk dat er geen slechte verzekeringen meer bestaan. En wat is goedkoop een 10tje verschil, want veel onlopen doen ze elkaar ook niet meer.

Een tientje verschil is weliswaar een tientje. Maar als de no-claim opbouw anders is dan kan dat tientje na een jaar ten op zichte van een andere verzekering opeens -20 zijn :j ...Dus dan is ie opeens minder aantrekkelijk dan het lijkt.

Zeswielen-plan? En wellicht beetje onderhandelen?
 
Hoi allemaal,

Ik krijg a.s. donderdag mijn motor geleverd en moet ook een verzekering afsluiten.
Ik snap alleen niet waarom de offertes zover uit elkaar liggen qua prijs.

KNVB --> 460euro per jaar

Motoport (ENRA verzekering) --> 228euro per jaar

Het vergelijken wordt alleen lastig doordat de verzekering van de KNVB wat completer lijkt.

Zo is bv rechtsbijstand standaard inbegrepen (het probleem is dat ik al een complete rechtsbijstandsverzekering heb, en dus heb ik die niet nodig :-$). Zo heeft de KNVB verzekering ook vervangende motor na schade, accessoires meeverzekerd, uitgebreide schadeherstelservice, etc.

Echter, bij de Motoportverzekering is kleding tot 500euro standaard meeverzekerd, en bovendien is de no-claim beschermer standaard inbegrepen.

Het is dus aardig appels met peren vergelijken :-$.

Heeft een van jullie toevallig ervaring met één van bovenstaande verzekeringen?

Groetjes,

Steven
 
Hoi allemaal,

Ik krijg a.s. donderdag mijn motor geleverd en moet ook een verzekering afsluiten.
Ik snap alleen niet waarom de offertes zover uit elkaar liggen qua prijs.

KNVB --> 460euro per jaar

Motoport (ENRA verzekering) --> 228euro per jaar

Het vergelijken wordt alleen lastig doordat de verzekering van de KNVB wat completer lijkt.

Zo is bv rechtsbijstand standaard inbegrepen (het probleem is dat ik al een complete rechtsbijstandsverzekering heb, en dus heb ik die niet nodig :-$). Zo heeft de KNVB verzekering ook vervangende motor na schade, accessoires meeverzekerd, uitgebreide schadeherstelservice, etc.

Echter, bij de Motoportverzekering is kleding tot 500euro standaard meeverzekerd, en bovendien is de no-claim beschermer standaard inbegrepen.

Het is dus aardig appels met peren vergelijken :-$.

Heeft een van jullie toevallig ervaring met één van bovenstaande verzekeringen?

Groetjes,

Steven


zijn zo duur omdat ze al die voetballers moeten verzekeren denk ik :9
 
London Verzekeringen (www.london.nl) is van Allianz, dus dat zit wel snor. Bovendien zijn ze niet duur. Lees hun website even door zou ik zeggen.
Anders even overleggen met de tussenpersoon van je autoverzekering? Misschien is er een korting te regelen. Sowieso verstandig, want een goede tussenpersoon scheelt een hoop.
 
Ik ben ook bij London verzekerd geweest. Was ik tevreden over. 1 keer schade gerden met het koekblik en nooit hoeven te betalen ( lataarnpaal onderste boven gereden). Hebben zelf de zaak geseponeerd omdat de gemeente na een jaar niks van zich laten horen....

Succes met zoeken.
 
Bedankt allen voor jullie reacties. Ik heb besloten om nu voor het moment even voor de relatief goedkope verzekering van MotoPort te gaan. Dan kunnen we daarna nog eens rustig verder kijken naar alternatieven. Overigens is de verzekering van MotoPort een van de weinigen die ook op basis van een polisblad van je autoverzekering je wil inschalen op je hoeveelheid schadevrije jaren met de auto, en dat scheelt een heel stuk premie bij een allrisk verzekering. Bij de meesten heb je een royementsverklaring nodig van je autoverzekering, en die verzekering wil ik voorlopig effe laten staan waar die staat.

Mazzel.
 
Ik had mijn auto al bij Bruns ten brink en nu dus ook mijn motor daar. Heb inmiddels geen auto meer maar wel de (bijna) 5 schadevrije jaren. Auto komt er wel weer een keer en dan wordt de motor gewoon weer het 2e voertuig met dezelfde kortingen.

Verder WA + BC + RB en kleding tot € 500,- (vind ik voldoende) voor iets meer dan € 8,50 per maand. Dus mij hoor je niet klagen.

Ik werk trouwens bij een tussenpersoon en je kunt daar vaak wel wat regelen. Wij hebben bij verschillende maatschappijen de mogelijkheid om extra treden weg te geven onder het mom dat de klant anders wegloopt naar goedkopere internetaanbieders of uit serviceoverwegingen. Kan flink schelen!

Dus gewoon de laagste premie opzoeken op internet en je tussenpersoon bellen of ie wat voor je kan doen. Overigens verdien je niet zoveel op alleen een motorverzekering... dus als dat het enige product is waarvoor je komt dan zal er weinig te onderhandelen zijn.
 
van heck advies uit den bosch....googlede goedkope motorverzekering. 30 euro voor mijn oldtimer en 60 euro voor een tourfiets (FZ750), beide alleen wa.
 
hoorde vandaag bikerpolis.nl erg goedkoop was. Gaan uit van dagwaarde ( bij WA-casco) en onder de 12K geen speciale sloten.

heb zelf verzekering via combimotors.nl WA-casco voor iets meer dan 60p/m
 
Terug
Bovenaan Onderaan