Benelli TNT 1130 streetfighter 13k km € 6.000,- PRICE DROP

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem169

MF veteraan
22 mrt 2002
4.018
254
Bleiswijk
Zoals ook in de MP ad beschreven:

In nieuwstaat verkerende Benelli TNT 1130 Green Edition.
Bouwjaar 2008, 13.000 km.

Ben nu drie maanden eigenaar maar ik wil weer terug naar een V-twin (Duc, Aprilia of Moto Morini). De staande drie cilinder geeft een heerlijk rauw Italiaans geluid. De motor pakt supersoepel op en heeft zo'n 140Pk.

De Benelli is zoals je op de foto's kunt zien in zeer goede conditie. Is alleen met mooi weer buiten geweest en staat binnen in een verwarmde garage aan de druppellader. Slijtagedelen allemaal goed.


Vraagprijs € 6.000,- :)
 
Laatst bewerkt:
Zoals ook in de MP ad beschreven:

In nieuwstaat verkerende Benelli TNT 1130 Green Edition.
Bouwjaar 2008, 12.000 km.

Ben nu drie maanden eigenaar maar ik wil weer terug naar een V-twin (Duc, Aprilia of Moto Morini). De staande drie cilinder geeft een heerlijk rauw Italiaans geluid. De motor pakt supersoepel op en heeft zo'n 140Pk.

De Benelli is zoals je op de foto's kunt zien in zeer goede conditie. Is alleen met mooi weer buiten geweest en staat binnen in een verwarmde garage aan de druppellader. Slijtagedelen allemaal goed.


Vraagprijs € 7.150 :)

Duo kapje ruilen tegen een duo zitje? 😎
 
No thanks ;) Dat duozitje was een beste investering ;) En het duozitje zelf heb ik ook nog.
Weet je wat, doe een goed bod op de TNT en je krijgt de seat cover er bij 8)
 
Upje en price drop: € 7.000,-

Kom een keer kijken (en proefrijden) en laat je overtuigen door deze Italiaanse schone ;)
 
PICS

XFSu9mF.jpg


fbpeX3f.jpg


p7gqLLH.jpg


uXUC4gJ.jpg
 
wat een dikke moto!!!
Hoewel een moto morini inderdaad een leuk alternatief is...
Ik mis mijn 2cilinders ook nog steeds... zeker het geluid
Hoewel de benelli een fantastische unieke motor is volgens mij, heb nooit de eer gehad op een te kunnen rijden.
Succes met de verkoop!! als ik in het kort de lotto nog weet te winnen dan horen wel elkaar nog *O*
 
Wat vinden jullie trouwens van de standaard koppelings hendel, die is zo kort 😱.

Heel mijn pink is gaar /gekneusd omdat die op dat bolletje zit. Die italianen zullen wel kleine handjes hebben.
 
Apart, dat zon mooie en unieke motor maar gem. 1000 Km per jaar klokt...ik snap dat nooit...
En 3 maand in bezit !! En dan weer willen verkopen :? Waarom dan toch ?
Lig je in echtscheiding ? Baan kwijt ? Geen rijbewijs ? Snap er geen reet van.....

ik verkoop m’n brommert na 4 jaar omdat er 80.000:km op staat.
 
Apart, dat zon mooie en unieke motor maar gem. 1000 Km per jaar klokt...ik snap dat nooit...
En 3 maand in bezit !! En dan weer willen verkopen :? Waarom dan toch ?
Lig je in echtscheiding ? Baan kwijt ? Geen rijbewijs ? Snap er geen reet van.....

ik verkoop m’n brommert na 4 jaar omdat er 80.000:km op staat.
Mijn vader kocht een splinternieuwe R1 en had er maarliefst 6000km mee gereden in 5 jaar tijd. Sommige mensen hebben geen tijd maar willen wel op wat moois rijden als ze wel tijd hebben.

Bumpje voor deze mooie motor!
 
Laatst bewerkt:
Apart, dat zon mooie en unieke motor maar gem. 1000 Km per jaar klokt...ik snap dat nooit...
En 3 maand in bezit !! En dan weer willen verkopen :? Waarom dan toch ?
Lig je in echtscheiding ? Baan kwijt ? Geen rijbewijs ? Snap er geen reet van.....

ik verkoop m’n brommert na 4 jaar omdat er 80.000:km op staat.

Zoals je in de beginpost kunt lezen wil ik weer terug naar een V-twin of V4 (ipv 3 in lijn). :)
En ik heb er in 3 maanden 3k km bij gereden ;) Dus 1000 km p/maand beter? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan