leentjepeentje
Rookie
dag bikers
,
kheb een genant probleempje, na de aankoop van mijn gebruikte 600F2 was me verteld hoe het benzinekraantje moest staan. Als ik tank dan zet ik hem altijd weer netjes terug (mits hij op reserve heeft gestaan) maar nu is er een slordigheidje ingeslopen en stond ik pas, dicht bij een pomp, met een écht lege tank. Toen hij begon in te houden heb ik een paar keer gedraaid
voordat ik concludeerde dat hij écht leeg was, dus nu heb ik geen idee meer hoe hij moet staan. Ik vertrouw mn herinnering niet echt meer. Het staan namelijk ook niet op de kraan zelf, maar op een ring sticker die er bij mij niet zit.
Kan iemand me helpen, dan merk ik daarna wel even on, off en R erop
greetz leendert
,kheb een genant probleempje, na de aankoop van mijn gebruikte 600F2 was me verteld hoe het benzinekraantje moest staan. Als ik tank dan zet ik hem altijd weer netjes terug (mits hij op reserve heeft gestaan) maar nu is er een slordigheidje ingeslopen en stond ik pas, dicht bij een pomp, met een écht lege tank. Toen hij begon in te houden heb ik een paar keer gedraaid
voordat ik concludeerde dat hij écht leeg was, dus nu heb ik geen idee meer hoe hij moet staan. Ik vertrouw mn herinnering niet echt meer. Het staan namelijk ook niet op de kraan zelf, maar op een ring sticker die er bij mij niet zit.Kan iemand me helpen, dan merk ik daarna wel even on, off en R erop
greetz leendert