Benzineprijs naar recordhoogte ??????

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Ik lees overal dat de benzine over de 1.30 euri kost maar hier in de buurt(in Meppel en in de buurt van Assen) heb ik gisteren tot 2 keer toe 1.21 betaald, ben ik nou gek of waar gaat het eigenlijk over.....

Ik vind 1.21 ook niet echt goedkoop ofzo maar 1.30 was het toch echt niet.
 
Laatst bewerkt:
heb gisteren in rosmalen getankt en daar toch echt 1,304 voor een liter af mogen tikken :(

hier in de buurt is die 1,24(omg zwolle)
 
Geen idee wat het kost..moet toch benzine hebben dus ga het er niet om laten ;)
 
Ik heb gister nog getankt bij een witte pomp voor 1.21! Ik ga toch lang van leven niet bij die kut shell tanken :r
 
Richting grenzen, Duitsland en Belgie, is goedkoper. Hier in de Randstad gewoon 1,30 per liter aftikken. Zal er geen kilometer minder om rijden in ieder geval.

Wordt btw wel tijd dat ze mn kwartje (ofwel €0,113445) terug gaan geven :(
 
Richting grenzen, Duitsland en Belgie, is goedkoper. Hier in de Randstad gewoon 1,30 per liter aftikken. Zal er geen kilometer minder om rijden in ieder geval.

Wordt btw wel tijd dat ze mn kwartje (ofwel €0,113445) terug gaan geven :(

:^ !

Idd eerst met een of andere lul smoes een kwartje erbovenop met als mededeling dat we dit kwartje terug krijgen nou niet dus :( kl**tzakken!! Paar jaar terug tankte ik nog fl 1.98
 
Als de overheid zich nou eens zorgen zou maken over de stijgende lasten en inflatie enzo.

De stijgende benzineprijs is de grote motor achter de inflatie, haal dat kwartje er dan eens af om mee te beginnen! stelletje uitzuigers daar in Den Haag.
Niemand wil dat kwartje en toch is het er, lang leve de democratie.
 
Ach het geld moet ergens vandaan komen dat naar den haag gaat. Maar het wordt er wel minder leuk op met deze prijzen. Ik heb wel betere dingen om mijn geld aan uit te geven dan aan shell en den haag. Maar ja, ik zal er niet minder km om rijden.
 
Ik tank ook bij de witte pomp net over de belgische grens...1,0712€ ofzoiets

lang leven de belgische buren :}

En nou ga ik um volgooien en dan lekker de eiffel in
 
Blijft leuk hoe iedereen hier elkaar de loef afsteekt dat ze ergens weer een paar euricent goedkoper getankt hebben.

Ja precies waar de brandstof maatschappijen ons willen hebben, verdeel en heers.

Maar misschien de boel maar is omdraaien en iedereen voor rotte vis uitmaken die bij de toonaangevende brandstof maatschappijen tankt. (in binnen- en/of en/of en/of buitenland)
Wordt leuk als de de bestuurders van een leaseauto massaal die gaan mijden als de pest ;)
Hebben de witte pompen weer wat te doen.
 
heb gisteren in rosmalen getankt en daar toch echt 1,304 voor een liter af mogen tikken :(

hier in de buurt is die 1,24(omg zwolle)
Was dat bij de Shell langs dat klotestuk met al die verkeerslichten? Heb ik ook nog staan tanken.
 
Ben maar blij dat de oude guldenprijs niet 1 op 1 omgezet is naar europrijzen.

ga dan ook eens zeuren bij je kroeg of supermarkt :(
 
Als de overheid zich nou eens zorgen zou maken over de stijgende lasten en inflatie enzo.

De stijgende benzineprijs is de grote motor achter de inflatie, haal dat kwartje er dan eens af om mee te beginnen! stelletje uitzuigers daar in Den Haag.
Niemand wil dat kwartje en toch is het er, lang leve de democratie.
De inflatie is, bij mijn weten, al een hele tijd heel laag. :?
 
Idd de inflatie is redelijk laag, mede door de supermarktoorlog. De prijs van levensmiddelen is dus gedaald.

De stijgende benzineprijs en de gemeentetarieven denk aan paspoorten e.d. zorgen voor de stijging. Dus als je de verlagende werking van de supermarktoorlog weghaalt, is er een nog grotere stijging, puur en alleen door belasting op belasting over belasting over de BTW over de toegevoegde waarde over de accijns.

[me]CBRob is ontevreden[/me]
 
vroegâh werd er voor F1,55 voor je getankt
nou maggie in de vrieskou naar zo'n dwaas die warm achter een kogelvrije ruit zit
lopen en vragen oftie de pomp aan wil zetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan