Weinig vermogen???
Specs van de fabrikant zijn 126PK... Dit zijn 100 echte "op de weg" PK's. Voor een 600 is dit toch niet verkeerd?
Wat zou het moeten zijn volgens jou en hoeveel moet deze kunnen doen met een juiste afstelling?
Volgens mij haalt een r6 en honda wel iets meer als 100pk (dacht 105 ofzo) Mijn kawa zx6r haalde vorige week 116 achterwiel pk's op dynojet bank
120 pk bij hartelman
het mengsel hoort toch tussen de 13 en de 14 te zitten...hierbij mijn grafiekje van 1,5 week geleden zx6r 2004 met 2200km op de teller en alleen andere demper
(Afbeelding)
mijn mengsel is ook te rijk maar staat wel iets strakker als die van jou
Weinig vermogen???
Specs van de fabrikant zijn 126PK... Dit zijn 100 echte "op de weg" PK's. Voor een 600 is dit toch niet verkeerd?
Wat zou het moeten zijn volgens jou en hoeveel moet deze kunnen doen met een juiste afstelling?
Vind het ook erg weinig...mijn ZXR750 haalde 3 jaar geleden al 91 pk op het achterwiel met een opgegeven vermogen van 100pk op de krukas...en heb er niets aan laten doen behalve een dynojet kit.
dus voor een 600 van 2004 mag je echt wel meer pk's verwachten dan 100pk op het achterwiel.....
Zou het ding van Voske nog wel een keer op de testbank willen zien....als vergelijk.
ik heb net de dealer gebeld !
Hij gaf toe dat een hoger verbruik in de praktijk verbonden is aan een hedendaags injectie-systeem. Bij een GSXR kunnen ze niks doen aan de afstelling van het injectiesysteem, alleen synchronisatie kunnen ze afstellen.
Wel kunnen ze op een testbank het systeem afstellen door er een extra elektronisch kastje ertussen te zetten..
Dit kost vaak zo'n 500,- Euro's...
1:14 is niet abnormaal volgens zijn zeggen...(had geen andere reaktie verwacht...)
Zit te overwegen de bike op testbank te laten zetten en eventueel met zo'n kastje af te laten stellen...als het resultaat oplevert tenminste...
Kan ik gelijk zien wat het vermogen is.....