Bergen op Zoom e.o Deel IV: De bezem door de porseleinkast!

.Ik dacht dat daar bij de mac alleen marokaantjes samen bij elkaar kwamen. :+

Zal eens een keer me hoofd laten zien. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg aanstaande zondag? Er word ook ergens een rit gehouden misschien een ideetje? Van de speeltuin verzamelen ze om 8 uur bij de bp richting Breda volgens mij is het de voorjaarsrit zal is ff uitzoeken
 
Ejz iedereen, vraagje. M'n vriendin wil eens een keer proberen achterop de motor te gaan(om te kijken of ze t wat vind) Heeft iemand kleren voor een vrouw die ik een keer kan lenen? (174 lang :) )

Bedankt! ;)
 
Zondag a.s voor de evt. liefhebbers 8 uur vertrekken bij bp tegenover de shell speeltuin. het betreft de voorjaars rit vanuit rsd naar gorinchem premeet en dan barneveld voo de meeting!!

tot dan!
 
Ik kom helaas uit de nacht!

Gisteren naar Hoegee geweest! Yoshimura trc dempers met yoshi kat vervanger begin deze week erop gelegd!

Gisteren een nieuw luchtfiltertje en laten afstellen.
Eindresultaat 189,2 pk met 125nm op t achterwieltje!

Laat het nieuwe seizoen maar komen! :-p
 
Laatst bewerkt:
Zondag een rondje stomvloed kering gemaakt, en een stukje noordelijker. +/- 200 km gereden, en ik weet nu zeker: ER MOET EEN NIEUWE VOORBAND OP !
De motor voelt wiebelig aan, net alsof je constant spoorvorming hebt. En valt een beetje in de bochten.
Niet zo vreemd, aangezien de voorband ver versleten is (minder dan 1,6 mm profiel) en er zit een platte kant op het loopvlak van bijna 2 cm breed.

Achter zit er een nieuwe Michelin pilot road 2ct gemonteerd dus ook op het voorwiel komt zo'n band.
Even een afspraakje maken met Hans van Speedservice in BoZ.
 
Zondag een rondje stomvloed kering gemaakt, en een stukje noordelijker. +/- 200 km gereden, en ik weet nu zeker: ER MOET EEN NIEUWE VOORBAND OP !
De motor voelt wiebelig aan, net alsof je constant spoorvorming hebt. En valt een beetje in de bochten.
Niet zo vreemd, aangezien de voorband ver versleten is (minder dan 1,6 mm profiel) en er zit een platte kant op het loopvlak van bijna 2 cm breed.

Achter zit er een nieuwe Michelin pilot road 2ct gemonteerd dus ook op het voorwiel komt zo'n band.
Even een afspraakje maken met Hans van Speedservice in BoZ.

Ik ken het fenomeen met de bandjes, is bij bijna al onze dienstbrommers, maar ja wat wil je ook, constant vanaf stilstand tot max optrekken })
 
daar is ze een beetje te klein voor :P
maar denk dat ik wel wat moet kunnen fixxen met kleren van vrienden oid... ff proberen van t weekend :)

Guus, ik weet natuurlijk niet wat voor maten je vriendin heeft maar ik heb hier nog ZGAN liggen: een textiel damesbroek van Büse maat 38 en een textiel Jas van Evolution Maat ' women L' ...... beide met uitneembare binnenvoering allebei misschien 5 keer gedragen door m'n dochter ; de Jas ben ik zeker van dat ze die zal passen, de broek weet ik natuurlijk niet.

Laat maar weten of je het iets vindt, je weet me te wonen :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan