Bergen op Zoom e.o Deel IV: De bezem door de porseleinkast!

Peam, als je een ritje "organiseert" dan moet je wel op komen draven of even laten weten dat je niet meer komt! Ik stond daar dik een half uur te wachten :X

:^ Is ook niet zo netjes als je dan tegen anderen afgeeft dat zij niet komen. Maar ik ga er vanuit dat je een goede verklaring heb :)
 
Pardon ik was er om kwart over tien en we reden om vijf over half elf weg!!!!! Dus waar was jij dan kenneth????? Dus wie was er niet op tijd??????

Of weet jij een andere Speedservice toevallig?? Ik ben samen met Mario, de monteur van Speedservice notabene om 10.35 u vertrokken vanaf afgesproken plaats!!!!! Dus niet zeiken maar gewoon op tijd komen of een goed horloge kopen!!!!!!

:^ Is ook niet zo netjes als je dan tegen anderen afgeeft dat zij niet komen. Maar ik ga er vanuit dat je een goede verklaring heb :)
 
Pardon ik was er om kwart over tien en we reden om vijf over half elf weg!!!!! Dus waar was jij dan kenneth????? Dus wie was er niet op tijd??????

Of weet jij een andere Speedservice toevallig?? Ik ben samen met Mario, de monteur van Speedservice notabene om 10.35 u vertrokken vanaf afgesproken plaats!!!!! Dus niet zeiken maar gewoon op tijd komen of een goed horloge kopen!!!!!!
Ik was er om 10.28 volgens mijn klok (telefoon). Ik baalde dus behoorlijk dat ik daar zo lang stond te wachten, maar we hebben elkaar blijkbaar gewoon echt misgelopen. No hard feelings vanuit mijn kant dan.
 
geeft niet Kenneth, volgende keer wachten we gewoon wat langer, of sturen ff een smsje of we meerijden of niet, mijn nummer is 0611608737
volgende keer beter :)
Ik was er om 10.28 volgens mijn klok (telefoon). Ik baalde dus behoorlijk dat ik daar zo lang stond te wachten, maar we hebben elkaar blijkbaar gewoon echt misgelopen. No hard feelings vanuit mijn kant dan.
 
Bij deze stel ik mij even voor: ik ben Maarten, 23 jaar en een maat en collega van Martijn.
Mijn motor is een ducati hypermotard 1100.
 
Jaaa toch !

Zal jullie verblijden met een nieuwtje :

Heb gistermiddag de T maar weer gewassen, en die staat er nu weer op en top bij in de schuur :D


(Sorry, heb ff niks beters :P )
 
Jaaa toch !

Zal jullie verblijden met een nieuwtje :

Heb gistermiddag de T maar weer gewassen, en die staat er nu weer op en top bij in de schuur :D


(Sorry, heb ff niks beters :P )

Is toch iig iets? :+

Hier ook nieuws uit de komkommer tijd.. Mn rooie Bandit gaat plaatsmaken voor een metallic zilver Thundercat :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan