Berichten editen

  • Onderwerp starter Anoniempje118
  • Startdatum
A

Anoniempje118

Guest
Op een vorig forum bestond de mogelijkheid om typfouten (bijvoorbeeld maximaal 2 karakters) te herstellen zonder dat er direct een melding werd geplaatst in de desbetreffende post.

Kan dat met de software van dit forum ook?

Onderstaand een voorbeeld waarbij ik "met" heb veranderd naar "net".

Screenshot_20230228-091154.png
 
De tijd die tussen het plaatsen van het bericht en het editen ervan is instelbaar voor wat betreft de plaatsing van de melding onder het bericht

In een eerder stadium was er volgens mij een mogelijkheid om een reden van editten aan te geven, gaf je geen reden kwam er geen melding, gaf je bijvoorbeeld als reden "typo" stond dat eronder.
Ik weet dat @Duderuud ook geexperimenteerd heeft met de tijd zolang je een bericht kon editten, daar was niet uit te komen, met name voor topicstarter en berichten over organisaties van evnementen, of projecten was dat onhandig... Het blokkeren van het editten is toen gedaan omdat koekwausen met lange tenen na een slok in het verkeerde keelgat ineens stokoude berichten gingen zitten wissen alvorends van het forum te verdwijnen...

Het is niet effe zomaar een hapklare brok, dus...


Edit: 2 typo's
 
Laatst bewerkt:
Op een vorig forum bestond de mogelijkheid om typfouten (bijvoorbeeld maximaal 2 karakters) te herstellen zonder dat er direct een melding werd geplaatst in de desbetreffende post.

Kan dat met de software van dit forum ook?

Onderstaand een voorbeeld waarbij ik "met" heb veranderd naar "net".

Bekijk bijlage 1853130
Als je 2 minuten eerder was geweest was de "laatst bewerkt" melding er niet geweest.
Binnen 5 minuten wijzigen dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan