Berik combi zwart maat 50

Status
Niet open voor verdere reacties.

smoky

Die hard MF'er
29 apr 2005
836
6
Het pak is in nieuwstaat en slechts enkele keren gedragen.
Ik heb het pak overgekocht van een medeforumer, hij had het pak slechts enkele keren gedragen.

Ik zelf heb het pak een keer aangepast en kwam er achter dat het jasje toch echt te klein was, helaas

Te passen in Ulft (omg. Doetinchem) En mag weg voor 270 euro! echt nog als nieuw!!

DSC_0132.jpg

DSC_0130.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn lengte is 1,75, gewicht 80 kg :X

Qua lengte zou 1,75 tot 1,85 makkelijk kunnen, maar hij zit me bij de schouders en buik te strak.
 
Mijn lengte is 1,75, gewicht 80 kg :X

Qua lengte zou 1,75 tot 1,85 makkelijk kunnen, maar hij zit me bij de schouders en buik te strak.



Hmmm, ik heb nu een alpinestar mt. 48 maar die zit op de schouders te strak (werk in de fitness :P ). Ik heb al een maat 50 dainese gehad maar die zat weer te los.........

Ik ben zelf 1.74 en weeg 70 kg.

Het is dat je helemaal bij Doetinchem in de buurt woont anders was ik wel ff komen passen. Ik woon zelf in Tilburg namelijk. Ik zal eens kijken waar hier in de buurt een dealer van Berik zit. Welk model is het?

Zit er overigens ook bescherming op de rug of moet je een losse backprotector hebben?
 
Laatst bewerkt:
Mijn dainese pak is maat 50 die pas ik dus precies, opzich zou je hem precies goed moeten passen. ik zoek zo ff het model op.

overal protectie ook op de rug
 
Laatst bewerkt:
Ik zal eens in de buurt naar een Berik dealer kijken en een maat 50 gaan passen. Als je het model idd nog ff kunt laten weten. Je hebt zeker geen foto dat je het pak aan hebt?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel geinteresserd in je pak.
Ik heb die maat een keer gepast bij motoport en toen zat ie goed.

Stuur me anders ff een mailtje.
 
voor de mensen met interesse, vanavond komt er iemand kijken, en er is nog een andere geinteresseerde, mocht dit niks worden dan laat ik het zsm weten.

SPR-SKIP, nee dat gaat niet passen, ik ben zelf 1,75 en 80 kg en de jas zit mij te strak.
 
heb intresse voor het pakje stuur je het ook op?
ik ben zelf meter 1.83 en 70 kg zou passen neem ik aan?
mail me anders ff

mvg,bruno
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan