Bering Race overal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angus

MF veteraan
18 mei 2005
2.022
0
Amsterdam
Na anderhalf jaar toch tot de conclusie moeten komen dat het niet verder gaat uitrekken en daarom te koop:

-Bering race overal.
-Gekocht in zomer 2008, nieuwprijs was 799.
-Alleen op cirtcuit gebruikt, ca 14 x gedragen en altijd met binnenpak.
-Maat: Ik ben 1.82 en 75kg. Mij zit het in de lengte net te krap (schouders worden omlaag getrokken als het ware). Dus, ben je 1.75-1.78 zit het waarschijnlijk als gegoten.
-1x onderuit gegaan op Zandvoort, renault bocht, met lage snelheid. Is professioneel hersteld bij Sander Duren in Almere, zie je niks meer van (nu alleen maar sterker dan daarvoor).
-Voor de beginnende motorrijder: eventueel leverbaar met een setje zwaar gehavende kniesliders. :P

Vraagprijs: € 200 euro lijkt me redelijk.

Zal vanavond nog een foto van het pak zelf posten.


full
 
Het is een Medium. Staat niet bij of het rund of kangoeroe is, maar volgens mij duidelijk geval van Bessy en niet Skippy.

Fototjes:

full
 
Ik ben 178 en 83 kilo , zit meer in de armen ,benen en kont ha ha ha .
Ik weet niet of jij daar ruimte over had anders is de lengte goed en de breedte te smal.
Welke maat is het precies?

Is het een beetje soepel leer of van dat dikke stugge leer en ziet het pak er een beetje goed uit.
Zoek nog een pak voor erbij om een korte rondjes te rijden zonder pitstop.ha ha ha .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben 178 en 83 kilo , zit meer in de armen ,benen en kont ha ha ha .
Ik weet niet of jij daar ruimte over had anders is de lengte goed en de breedte te smal.
Welke maat is het precies?

Is het een beetje soepel leer of van dat dikke stugge leer en ziet het pak er een beetje goed uit.
Zoek nog een pak voor erbij om een korte rondjes te rijden zonder pitstop.ha ha ha .

Hey,
Sorry voor de late reactie. Denk dat het je te krap zal zitten, mij zat het pak in de breedte precies goed en ik ben type slank, maar je bent welkom om te komen passen.
Maat staat alleen "M" aangegeven.

Het pak ziet er nog super uit, het is immers bijna nieuw. Ik vind het nog steeds mooier dan mijn nieuwe pak, baal er ook van dat het niet beter is gaan zitten.
Het leer zelf is wel heel soepel, maar ook best dik en daarom denk ik nooit voldoende uitgerekt voor mijn lengte.
 
Jammer dat je helemaal in Amsterdam woont, zou hem zo willen passen .....
Echt jammer want het is een mooi pakske.
 
jammer, als deze nou net iets groter was ;) ben 1.83 maar dan 85kg aan fitness beentjes/armpjes, dat gaat hem niet worden helaas
 
Jammer dat je helemaal in Amsterdam woont, zou hem zo willen passen .....
Echt jammer want het is een mooi pakske.

Rijen-Ams is inderdaad net iets te ver om alleen te komen passen.
Troost je met de gedachte dat het vrijwel zeker niet zou passen/lekker zou zitten :).
 
Heb je dat pak nog? Anders wil ik hem wel van het weekend komen bekijken.

Ik weet alleen niet of hij perfect past. Ben 1.75 en 82kg.

Gr,

Anthony


Hoi,

Het is gereserveerd op dit moment. Mocht het niet doorgaan laat ik het je weten. :)


Groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan