beringer fte remklauw

25 jan 2009
147
0
Scheldewindeke
hallo ik heb hier nog een beringer fte remklauw liggen deze moet plaats maken voor een radiale 6 zuiger.
in de remklauw zitten nieuwe remblokken(60 euro)
de boutafstand is 100mm

prijs 150 euro.



 
hoe heet dat spul waar je die voorbeeld bracket van gemaakt hebt ? :9
 
Ik weet niet waar je woont maar ik wil hem voor 140 van het weekend op komen halen.Als het niet te ver is. Anders verzenden. Kan ik de bracket erbij krijgen? Dit lijkt me wel een mooie klauw voor op mijn hondacr250 sm :)

Groetjes Alex
 
Die remt net wat te hard zeker? wat is wat meer? noem eens een prijs. Maak jij die adapters zelf? Ik moet echt zo snel mogelijk een klauw hebben anders kan ik niet rijden :)
 
te hard nie maar het is omdat ik in mijn crf radiale voet heb gestoken met een boutafstand van 100 mm en die beringer heeft een hartafstand van 130 en ik wet nietof het gaat liggen vooor daarvoor een bracket te maken.
deze moet toch 300 kosten ziet er ook gelijk nieuw uit
 
Ok, zou dat bij mij wel passen heb een honda cr250 ui 91. Of is hier haast geen adapter voor te maken? ik heb namelijk geen radiale voet op mijn vork..
 
daarvoor zal je wel een braket kunnen maken want ik had er zelf 2 gekocht en op mijne 2 de crf heb ik wel 1 kunnen plaatsen deze had nog een standaard vorkvoet.

hier heb je een foto.

 
Voor 260 neem ik er een over. Voor de linkse kant. Wil ik hem morgen wel halen als je niet te ver weg woont en anders maak ik geld over.

Groeten alex
 
Terug
Bovenaan Onderaan