Bestaat dit in Nederland????

Nee, lekker met z'n tienduizenden heel speciaal lopen wezen _O-


Volgens mij zie je dit niet alledaags?

Maar goed ik ga niet die duizenden motorrijders verdedigen.

Mijn vraag was of wij dit in Nederland kennen. En denk dat het antwoord inmiddels duidelijk is haha.
 
Omdat wij...

met de uitzondering op een enkele verdwaalde kerel of vrouw met een set gouden tanden...

wel weten dat een Hayabusa lelijk is vanwege zijn aerodynamische eigenschappen.

*In werkelijkheid is een Hayabusa natuurlijk een gesmolten GSXR... maar dat is niet relevant.
 
Kijk maar eens op toyrun Groningen, is wel in december maar op koopzondag door de stad met zo`n 700 motoren heeft wel wat
 
In ons saaie land is dit natuurlijk niet integer. Het is zelfs levensgevaarlijk. Stel dat je kind zou oversteken. Van mij part allemaal hun bike afpakken en hun rijbewijs innnemen. Een forse boete van 4000 ieder zal ook goed doen. Zal ze leren om eens lol te hebben in Nederland.
 
leuk idee om te protesteren als er nog eens APK voor motoren word besproken in brussel of den haag. verder lijkt het me maar niks om daarin mee te rijden xD
 
In Belgie kennen ze dit soort tochten wel.
Weet b.v. in Deidenberg is zo'n tocht.
Honderden deelnemers die uren lang zo rijden.
 
3ttec4.jpg
 
Dat werd toen gedoogd...ik geloof dat met iets van 20.000 motoren waren.

Ben er ook nog bij geweest in Spaarnwoude, was ook MAG tegen e.o.a. EU wet en de ring A10 rond Amsterdam zat ook vol, heb ik nog op de videotape staan.
 
Laatst bewerkt:
De start van de jaarlijkse vmtc.eu motory rit is ook wel druk. Maar spreidt zich in de loop van de dag prima
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan