bestellen bij electrexworld.co.uk

sr_vip

Die hard MF'er
14 jan 2009
548
1
Heeft iemand ervaring met het bestellen bij deze site?

Ik heb net alle ontstekings onderdelen laten doormeten en en nu blijkt dus de cdi de oorzaak te zijn.
Waarschijnlijk door de gesmolte kabel(s) van de grondplaat naar cdi.Hij vonkte nogal zwak en 'onregelmatig'.
Het gaat trouwens om een yamaha wr 250 van 1994.

Dit wou ik bestellen:

http://www.electrexworld.co.uk/cd42...ts-for-motorcycles-electrex-world-2446-0.html

Hoe zit dat met betalen enzo en hoelang duurt het verzenden ?

Bvd.
 
Ik wou namelijk hier bestellen omdat het hier inclusief belasting en verzendkosten 125 euro kost en hier bij de crosshop iets van 200 euro of meer.
 
Van de website

Je kan betalen met creditcard geen AMEX

Kan kan kiezen voor transport over de weg of via de lucht. Via de lucht is sneller maar duurder. De sturen het binnen 24 uur (zal wel een werkdag zijn) weg. Ik schat dat het een week duurt totaal.

Als ze niet leveren gewoon CC-maatschappij bellen en geld terug laten boeken.
 
Maar je kan alleen credit of debit card selecteren en verder staat er met kleine letters dat er ook met maestro betaald kan worden dus ook met de normale rabobank pas?

En nu nog leuker ik wil nederland selecteren staat nederland er niet bij :( .Ik heb al een mail gestuurd.

Ik vind dat wel heel raar staan zoveel landen in belgie en duitsland staan er ook gewoon bij.
 
Maar je kan alleen credit of debit card selecteren en verder staat er met kleine letters dat er ook met maestro betaald kan worden dus ook met de normale rabobank pas?

En nu nog leuker ik wil nederland selecteren staat nederland er niet bij :( .Ik heb al een mail gestuurd.

Ik vind dat wel heel raar staan zoveel landen in belgie en duitsland staan er ook gewoon bij.
_O- Zijn die sukkels gewoon ons vergeten.
 
Heeft iemand ervaring met het bestellen bij deze site?

Ik heb net alle ontstekings onderdelen laten doormeten en en nu blijkt dus de cdi de oorzaak te zijn.
Waarschijnlijk door de gesmolte kabel(s) van de grondplaat naar cdi.Hij vonkte nogal zwak en 'onregelmatig'.
Het gaat trouwens om een yamaha wr 250 van 1994.

Dit wou ik bestellen:

http://www.electrexworld.co.uk/cd42...ts-for-motorcycles-electrex-world-2446-0.html

Hoe zit dat met betalen enzo en hoelang duurt het verzenden ?


Bvd.

Het lijkt me verstandig om ook eerst te kijken bij Carmo electronics
Met dit nederlands bedrijf heb ik goede ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Maar daar verkopen ze toch geen nieuwe cdi's?

Ik zag wel in de prijslijst dat repareren al iets van 200 euro kost dan kan ik net zo goed een nieuwe orginele kopen.
 
Ik heb net mail terug en ze zeiden dat ze een verkooppunt in nederland hebben namelijk:
'Siccama Sales Motorfietsonderdelen'

En hier kost dezelfde cdi bijna 100 euro meer B| .

Ik vrees dat het toch een orginele word want die 2dehands spullen vertrouw ik ook niet.

Of weet iemand nog een goed adres?
 
Ik heb net mail terug en ze zeiden dat ze een verkooppunt in nederland hebben namelijk:
'Siccama Sales Motorfietsonderdelen'

En hier kost dezelfde cdi bijna 100 euro meer B| .

Ik vrees dat het toch een orginele word want die 2dehands spullen vertrouw ik ook niet.

Of weet iemand nog een goed adres?

Er bestaan diensten die je een postbusnummer regelen in het buitenland en dan alles voor je doorsturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan