Betreft !Pepe!

Goed je hier weer zo snel terug te zien. :}

En een 3wieler is nog altijd 1 minder dan een auto.
 
hey pepe welcome back man!!

allive and kickin heeft nu een wel heel andere betekenis niet :o .

zwarte wolf en ondergetenkde zullen binnekort eens aanwaaien met een flessie hooghoud dubbel.
werkt beter dan pijnstillers.



wat de trike betreft ik stel alvast twee bussen matzwart ter beschikking!


keep up man
hacksaw en zwart wolfje
 
Welkom terug...en als het mocht helpen, je moet eens een stukkie lezen over Douglas Bader. In een boek ofzo... 8-)

Kom wel een keer aanwaaien..( ja, het stormt buiten, werd haast van m'n winterfietsie geblazen... :( )
 
..ja Peter welkom terug! Goed te horen dat het nu beter gaat!
..Ik had nog bij je langs willen komen nu ik in NL ben maar een lekker hollands griepje heeft me goed te pakken gehad en ik heb zelfs bijv. mijn broers niet eens gezien... en vandaag en morgen zit ik al overvol en maandag is het terug naar het noorden..
 
heej, Pepe, ik ben een tijdje niet online geweest, en lees dat je uit t ziekenhuis bent!

Veel sterkte en succes met revalideren, en mooi te horen dat je al weer over bikeplannen bezig bent!

Zorg dat je hier sterker dan ooit tevoren uit komt!
GO FOR IT
 
mijn post is ook weg door die crash/update whatever.

blij om te lezen dat je kan gaan revalideren enzo.
dat 2007 maar een goed jaar met veel vooruitgang voor je/jullie mag worden.
 
Pepe, wat een lugubere gebeurtenis zeg!!!
Kop op, sterke en succes met je herstel

PS: Vergeet niet bij je nieuwe paspoort je "lengte" te wijzigen.
 
Laatst bewerkt:
Ach. Dat soort grapjes maak ik ook hoor.

Lataen we daar niet te moeilijk over doen. Had nog leuker geweest als hij lengte/gewicht had gezecht ;)

Verder voor de mensen die het interesseerd,

Ze laten me deze eerste dagen nog redelijk met rust wat echte oefeningen betreft.

Wat lichte fisio en verder veel praten. Ik ben bang dat het echte werk nog moet komen.
Wel al een paar handigheidjes geleerd. Zelf van de rolstoel op het bed en terug, zelf naar de w.c. kunnen voor zowel grote als kleine boodschap. Belangrijk hoor. Als je het niet meemaakt heb je geen idee hoe fijn het is om zelf te bepalen wanneer je wat doet. Nou laat de natuur zich natuurlijk niet tegenhouden maar als je dan steeds moet wachten tot er een zuster tijd heeft......

Verder heb ik mijn rolstoel gekregen een zwarte natuurlijk!! En die ben ik gelijk bij de activiteitenbegeleiding aan het pimpen geslagen. Hahahahaha. Nou is mijn fototoestel dood en ik zou zowiezo niet weten hoe ik hier een foto kan plaatsen vanaf deze p.c. Maar er komen van die plastic kappen over de spaken en die ben ik aan het beplakken met de naam van mijn club er op. Stoer man! Net een klein kind. Zelf op het potje en een beetje knippen en plakken. Pfffffffffffffffffffffffffff.

Ik hoop in ieder geval snel weer wat van jullie koppen te zien. Het is hier in ieder geval beter bezoek ontvangen als in dat ziekenhuis.

Grtz. Pepe
 
Verder heb ik mijn rolstoel gekregen een zwarte natuurlijk!! En die ben ik gelijk bij de activiteitenbegeleiding aan het pimpen geslagen.


Grtz. Pepe


is dit niks ?

full


:9~
 
~[

Verder voor de mensen die het interesseerd,Grtz. Pepe


natuurlijk interessert ons dat,

In elk geval mij wel!

ben blij te lezen dat je niet bij de pakken neer bent gaan zitten, en volop bezig bent er weer iets van te maken!



enne dat knippen en plakken deed je voor dit hele gebeuren toch ook al....... dus eigenlijk ben je altijd kind gebleven..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan