bezoek aan motogp in cz 2008

Moet je Grolsch vragen, heeft een topic over MotoGP circuits en wat er allemaal bij hangt.... zuipen en feesten, doet iig zijn naam eer aan.

Is pas overgenomen door SABMiller............
 
Laatst bewerkt:
goh daar ben ik afgelopen zomer dus ook geweest GP van Tjechië

Ontzettend gaaf :) zeker doen. leuk landschap, heel mooi circuit. Tjechen zijn wel beetje rare mensen en een hoop aso duitsers. Ik heb die nacht ook niet geslapen op de camping omdat er van die tering duitsers hoop herrie aan het maken waren.

Maar het was het waard :)

Alleen ff op letten dat je niet ontzettend genaaid wordt hier en daar. Én bij de grens van tjechie moet je zo'n sticker halen (finyet ofzo). anders mag je daar niet op de snelweg rijden. Het is nogal duur als je daarvoor een boete krijgt. Maar ik zou het volgend jaar zo nog een keer doen.
 
Laatst bewerkt:
goh daar ben ik afgelopen zomer dus ook geweest GP van Tjechië

Ontzettend gaaf :) zeker doen. leuk landschap, heel mooi circuit. Tjechen zijn wel beetje rare mensen en een hoop aso duitsers. Ik heb die nacht ook niet geslapen op de camping omdat er van die tering duitsers hoop herrie aan het maken waren.

Maar het was het waard :)

Alleen ff op letten dat je niet ontzettend genaaid wordt hier en daar. Én bij de grens van tjechie moet je zo'n sticker halen (finyet ofzo). anders mag je daar niet op de snelweg rijden. Het is nogal duur als je daarvoor een boete krijgt. Maar ik zou het volgend jaar zo nog een keer doen.

Zeg maar een vignet, oeh en daar waar je als motorrijder dan geen last van hebt.... je moet altijd je lampen aan hebben staan :P
Ben er 2 jaar geleden bij de MotoGP geweest voor het werk, kan je vertellen dat men als idioten rijdt na het evenement, maar dat is hier ook denk ik... maar bij versmalde wegen (wegwerkzaamheden) tussen de auto's door inhalen.. |(


Maar mooie bosrijke omgeving rond het circuit, en het eten is TE goedkoop!
 
Laatst bewerkt:
Doen!! Ik ben er vorig jaar geweest. Vergeet die opmerking van goedkoop maar, het is net zo duur als Assen (zo niet, duurder), maar dan alleen op het circuit en in Praag, in Brno valt het nog wel mee.

Ik had kaartjes voor tribune C, een grote graswal waar de leukste mensen zitten. Heb je het dit jaar gezien? Op die tribune zat de 'menselijke vlag' voor Gabor Talmacsi. Er staan 2 videowalls en je hebt mooi uitzicht op 2 bochten. Alle tribunes zijn trouwens graswal, behalve de hoofdtribune en nog een paar kleintjes, maar dat staat ook op de website van Brno.

Wij waren met t koekblik en hebben overnacht in een hotel op een uur rijden van het circuit. We hebben begin 2007 geboekt en toen zat alles in Brno al volgeboekt...

Parkeerplaatsen zijn er genoeg (weilanden), maar de ontsluiting is bagger. 1 weg voor al die auto's betekent opstopping. We hebben er 4 uur over gedaan om van de parkeerplaats af te komen. Met de motor is dat wel wat sneller natuurlijk.

Idd een hele mooie omgeving, wij liepen door de bossen naar onze tribune toe, en de warming up van de GP was bezig, prachtig geluid tussen die bomen door!

Kaartjes zijn gemakkelijk te bestellen via de website van Brno, ff faxen en geregeld!

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Doen!! Ik ben er vorig jaar geweest. Vergeet die opmerking van goedkoop maar, het is net zo duur als Assen (zo niet, duurder), maar dan alleen op het circuit en in Praag, in Brno valt het nog wel mee.

Succes!


Heb samen met een collega in een 4 sterren hotel vlakbij Brno toch echt een 3-gangen maaltijd gegeten voor omgerekend 27 hele euro's. En dat is dus inclusief totaal 6 glazen frisdrank, met soep vooraf en een grote ijscoupe als nagerecht.
De 2e dag hebben we andere dingen gegeten en weer flink zitten bunkeren, 25 euro!

Nog wat anderen die we spraken vonden dit schokkend duur, want dat hadden zij uitgegeven voor 5 personen in de stad...

Dus vergeet niet die opmerking als je van plan bent er een paar dagen aan vast te plakken B|

En ja, overal op circuits, bij evenementen en stadions enzo is ALLES duur...
 
Laatst bewerkt:
Zeg maar een vignet, oeh en daar waar je als motorrijder dan geen last van hebt.... je moet altijd je lampen aan hebben staan :P
Ben er 2 jaar geleden bij de MotoGP geweest voor het werk, kan je vertellen dat men als idioten rijdt na het evenement, maar dat is hier ook denk ik... maar bij versmalde wegen (wegwerkzaamheden) tussen de auto's door inhalen.. |(


Maar mooie bosrijke omgeving rond het circuit, en het eten is TE goedkoop!


full
Klopt helemaal!!!

Ben er 3 jaar geleden geweest en het was zeergoed bevallen.

De prijzen op het circuit waren ongeveer het zelfde als hier.
Maaaaar buiten het circuit kost het echt geen f*ck.

We waren met 6 personen, allemaal een voor- hoofd- en nagerecht plus 3 halve liters per persoon.
Totale bedrag voor dit etentje €41,-
full


(Als ik er nu weer aan terug denk voel ik die malse biefstuk weer wegsmelten op mn tong) :9~

Ik geef je een tip voor als je zelf met de motor gaat: zorg er voor dat je een dB-killer bij je hebt!
Toen wij daar waren was de pliessie aan het controleren op de parkeerplaats voor het circuit.

Gr. :W
 
[afbeelding] Klopt helemaal!!!

Ben er 3 jaar geleden geweest en het was zeergoed bevallen.

De prijzen op het circuit waren ongeveer het zelfde als hier.
Maaaaar buiten het circuit kost het echt geen f*ck.

We waren met 6 personen, allemaal een voor- hoofd- en nagerecht plus 3 halve liters per persoon.
Totale bedrag voor dit etentje €41,- [afbeelding]

(Als ik er nu weer aan terug denk voel ik die malse biefstuk weer wegsmelten op mn tong) :9~

Ik geef je een tip voor als je zelf met de motor gaat: zorg er voor dat je een dB-killer bij je hebt!
Toen wij daar waren was de pliessie aan het controleren op de parkeerplaats voor het circuit.

Gr. :W
zijn onze ,vrienden van de overheid daar nog erg streng aan andere dingen ?
 
Yep op t circuit is t duur, daarbuiten valt t best mee. Wij aten meestal voor € 10 per persoon *D.
En pliesie hadden wij vorig jaar ook, autopapieren en legitimatie controleren. Had ik net die dag onze paspoorten in het hotel gelaten... oeps! Geen probleem, rijbewijs was ook in orde.
 
zijn onze ,vrienden van de overheid daar nog erg streng aan andere dingen ?


Ik heb geen idee, dit was de enige keer dat ik de pliessie iets heb zien doen in Tsjechië.
De rest van de tijd hebben ze het natuurlijk te druk met (
full
)


Mzzl.

Mr.Honda!
:W
 
Wij zijn in diezelfde vakantie (maar meteen naar Slowakije doorgetuft na Brno) nog aangehouden door twee pliesies, we hadden een verplichte rijrichting-bord genegeerd (bedachten we later). Maar goed, sirene, zwaailichten, toch maar ff stoppen. M'n vriend: 'What's the problem?'
Pliesie: 'Problem?' (met Slowaaks accent), probeert iets uit te leggen maar komt er niet uit, loopt terug naar collega in auto, overlegt, en seint dat we door mogen rijden...
Ze konden niet genoeg Engels om ons te bekeuren! Jeej.
 
zijn onze ,vrienden van de overheid daar nog erg streng aan andere dingen ?
zijn niet streng daar
je word rond het circuit meestal een keer of 2a3 gecontroleerd op kenteken en papieren
motor stelen valt denk ik niet mee
geluidmeting heb ik nog nooit meegemaakt en ga al een paar jaar zonder dbkillers naar Brno
drink geen druppel stekre drank als je gaat rijden want alcohol controle doen ze ook vaak en 0.0 promiel is niet veel

boetes zijn stevig geprijsd en bijdehand doen tegen de sterke arm kun je ook maar beter laten
verder is het een aanrader wat je zeker moet combineren met een motorvacantie
 
Over de prijzen, bij de SBK is het dan wel stukken goedkoper.
Flesje frisdrank aan het circuit 1,50€ etc.
SBK zat daar ook maar 30000 man en was wel super gezellig.

Neem wel je papieren mee naar het circuit, op de motorparking mag je er pas af als je papieren kloppen met de motor waar je op zit ;) :)
Dus je kan er makkelijk met de motor naar toe, ik reed op een 1000K7 van 5 maanden oud en ben nooit benauwd geweest.

Hotel had een ondergrondse parking met 2 automatische deuren, en op het circuit was ok alles afgezet.
Je krijgt een bonnentje als je van de parking komt, dus enkel mensen met een motor kunnen op de parking.

Goe geregeld daar :Y

Horrde toen wel dat het bij de GP stukken drukker en duurder :X was
 
Over de prijzen, bij de SBK is het dan wel stukken goedkoper.
Flesje frisdrank aan het circuit 1,50€ etc.
SBK zat daar ook maar 30000 man en was wel super gezellig.

Neem wel je papieren mee naar het circuit, op de motorparking mag je er pas af als je papieren kloppen met de motor waar je op zit ;) :)
Dus je kan er makkelijk met de motor naar toe, ik reed op een 1000K7 van 5 maanden oud en ben nooit benauwd geweest.

Hotel had een ondergrondse parking met 2 automatische deuren, en op het circuit was ok alles afgezet.
Je krijgt een bonnentje als je van de parking komt, dus enkel mensen met een motor kunnen op de parking.

Goe geregeld daar :Y

Horrde toen wel dat het bij de GP stukken drukker en duurder :X was
goed daar is ook niks mis mee want we willen onze motor toch nog wat langer houden .
 
haha die eerste foto.... Daar zat ik dus precies aan de overkant :)

hadden jullie een NL vlag mee??? zag wel wat hangen hier en daar waar jij die foto hebt gemaakt.
 
2e foto is de overkant van de eerste foto
zat op de tribune .T4 geloof ik dus er tussen in
met hele mooie parkeerplaats 8-)
was de 5e keer en weer te gek
hotels in brno vallen qua prijs ook mee en s'avonds hangt er een gezellige sfeer
full
 
2e foto is de overkant van de eerste foto
zat op de tribune .T4 geloof ik dus er tussen in
met hele mooie parkeerplaats 8-)
was de 5e keer en weer te gek
hotels in brno vallen qua prijs ook mee en s'avonds hangt er een gezellige sfeer[afbeelding]
kijk daar heb ik wat aan
vooral die link onder je bericht naar dat hotel dat lijkt me wel wat :}
 
kijk daar heb ik wat aan
vooral die link onder je bericht naar dat hotel dat lijkt me wel wat :}
is niet in brno maar in het reusegebergte..
is zeer zeker meer dan de moeite waard
zijn nederlandse motorgekken die in een heel mooi motorgebied zitten
hij heeeft ook routes gemaakt dus succes verzekert en s'avonds een hoop lol
 
Terug
Bovenaan Onderaan