Bezoek GP Misano, tips gevraagd

Twinner

MF veteraan
4 jul 2006
1.981
263
Barneveld
Goedenavond mensen,

Komende zondag vertrekken wij ri. Rimini voor een vakantie. Uiteraard gaan we het weekend erop naar Misano.

Iemand hier ervaringen mee?
Wat is een betere plek? Brutapela Gold of is er plek (en vooral zicht) genoeg op het ‘talud’ Prato?

Alle tips en tricks zijn welkom!

Grazie!
 
Laatste tribunes voor start finish heb je erg mooi zicht. Brutapelle is wel vet en echt de VR46 sfeer.
Simoncelli museum in Coriano is erg interessant en met een beetje geluk is er een MotoGP waterevent in Cattolica met rijders aanwezig. Veel plezier en geniet ervan!
 
Goedenavond mensen,

Komende zondag vertrekken wij ri. Rimini voor een vakantie. Uiteraard gaan we het weekend erop naar Misano.

Iemand hier ervaringen mee?
Wat is een betere plek? Brutapela Gold of is er plek (en vooral zicht) genoeg op het ‘talud’ Prato?

Alle tips en tricks zijn welkom!

Grazie!

Wij zitten een uur van San Marino af. Ik weet nog niet of ik ga, dus ben ook wel benieuwd of last minute kaarten kopen aan de baan kan... zag in Oostenrijk veel gasten (particulieren) kaarten verkopen voor de toegang, geen idee of dat een beetje te betalen/ vertrouwen is. Ze weten wel van prijzen in italie :$
 
Helaas hebben wij de vlucht moeten annuleren , dat door foute informatie van Transavia, maat van me zit in een rolstoel en was gezegd op Eindhoven airport dat ze hem aan boord brengen met een lift maar Transavia gaat daar niet aan beginnen en hebben sterke mannen die hem via de trap wel ff in het vliegtuig tillen , mn maat accepteert dat begrijpelijk niet en na veel bel verkeer wordt het alsnog teruggestort waar Transavia absoluut niet aan mee wou werken , dus nooit meer Transavia.
Om met de auto te gaan ga ik het niet redden ivm werk op de maandag erna.
VERSCHRIKKELIJK BALEN DUS !!!!
 
Laatst bewerkt:
Helaas hebben wij de vlucht moeten annuleren , dat door foute informatie van Transavia, maat van me zit in een rolstoel en was gezegd op Eindhoven airport dat ze hem aan boord brengen met een lift maar Transavia gaat daar niet aan beginnen en hebben sterke mannen die hem via de trap wel ff in het vliegtuig tillen , mn maat accepteert dat begrijpelijk niet en na veel bel verkeer wordt het alsnog teruggestort waar Transavia absoluut niet aan mee wou werken , dus nooit meer Transavia.
Om met de auto te gaan ga ik het niet redden ivm werk op de maandag erna.
VERSCHRIKKELIJK BALEN DUS !!!!


He Gerrit

Ben alle nieuwtjes eens aan het lezen vandaar deze late reatie
Schandalig zeg
Jullie zijn dus het geld kwijt? Of is het toch nog in orde gekomen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan