Bijenwas te koop voor leren motorkleding!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kawasnol

MF veteraan
23 aug 2004
5.760
0
omgeving Gouda
BIJEN WAS TE KOOP VOOR LEREN MOTORKLEDING!!!

[me]kawasnol heeft af en toe een voorraadje bijenwas te koop tegen een leuk prijsje:
[/me]


15 euro per potje van ongeveer 300 ml


- ruikt lekker
- makkelijk aan te brengen
- te gebruiken voor veel leersoorten
- houd leer mooi en soepel

stuur een mailtje naar:

kawa_babe@hotmail.com
 
SPAM :X

:+

Vertel, hoe kom jij aan zoveel bijenwas?

trouwens:
Het beste kan je een crème op basis van bijenwas gebruiken. Die trekt mooi in de vezels, maar laat de poriën open en maakt het leer soepel en houdt het ademend. Een nadeel is dat bijenwas het leer verkleurt.‘ Een schoenmaker geeft nog een nadeel van bijenwas: 'Bijenwas wordt in de kou hard. Walvistraan heeft dat nadeel niet en werd in het verleden in Rusland veel toegepast.'
 
Laatst bewerkt:
kzal eens vragen waar het verschil in zit....kwaliteit of houdbaarheid..
geen idee...kheb ook nog nooit zo'n goedkope aanbieding gezien voor 1 liter :?





[edit]

het is een puur natuurlijk product dus geen toevoeging van andere producten zoals wolvet, walvistraan en dat soort vetten....
hierdoor is het duurder maar ook veel duurzamer dan andere "(chemische) mengsels" ......

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
kheb gister zelfs bij de Karwei Bijenwas zien staan in kleur :?
in bruin, geel en wit :? :? ....4.99 voor 250 ml....
die substantie is totaal anders ...en op etiket staan ook heel veel toevoegingen...

dus het verschil lijkt me duidelijk!! O-)


dat neemt niet weg dat die andere bijenwas producten niet goed zijn...dit is gewoon beter!! :P
 
BIJEN WAS TE KOOP VOOR LEREN MOTORKLEDING!!!

[me]kawasnol heeft af en toe een voorraadje bijenwas te koop tegen een leuk prijsje:
[/me]


15 euro per potje van ongeveer 300 ml


- ruikt lekker
- makkelijk aan te brengen
- te gebruiken voor veel leersoorten
- houd leer mooi en soepel

stuur een mailtje naar:

kawa_babe@hotmail.com

Bij Divmo te Rijen: 11,80 een jaartje terug. Kreeg er zelfs een gratis sponsje bij. Spul werkt prima, het ruiken vind ik wat minder (ieder zijn smaak), rendement is erg hoog en het smeert makkelijk. De kleur van mijn pak is nog idem aan wat ik destijds kocht.
 
Bij Divmo te Rijen: 11,80 een jaartje terug. Kreeg er zelfs een gratis sponsje bij. Spul werkt prima, het ruiken vind ik wat minder (ieder zijn smaak), rendement is erg hoog en het smeert makkelijk. De kleur van mijn pak is nog idem aan wat ik destijds kocht.


uiteraard zit hier ook een (gratis) sponsje bij..... ;)

je kan het ook insmeren met een vezeldoek ...dan zal je in het begin wat meer gebruiken omdat het doekje wat opneemt...later zal het doekje alleen al voldoende zijn omdat het doekje dan verzadigd is!!
 
Met smaakje :?
Kadeng! Up you go.

Hoe serieus is die handel van je?


och och duutje van me... :W

tis gewoon een overschotje van een bestelling die ik gedaan heb om korting te vangen...staan nog 2 potties...zag ze bij Safe ook staan voor 10,- (welliswaar kleiner en niet puur bijenwas)

de echte kenner kiest eerder voor het pure spul dan de "gewone man"
tis gewoon beter...al is het andere zeker niet slecht!!
 
och och duutje van me... :W

tis gewoon een overschotje van een bestelling die ik gedaan heb om korting te vangen...staan nog 2 potties...zag ze bij Safe ook staan voor 10,- (welliswaar kleiner en niet puur bijenwas)

de echte kenner kiest eerder voor het pure spul dan de "gewone man"
tis gewoon beter...al is het andere zeker niet slecht!!


Donderdagavond biertje drinken in Assen? :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan