Bijna examen rijden, dus druk zoekende

Mark300

Die hard MF'er
29 mei 2012
611
0
Spijkenisse
Hallo,

Over 3 weekjes mag ik afrijden en hoop uiteraard dat ik slaag.
Vanzelfsprekend zit je dan druk te zoeken naar een motor.

Ik heb op het forum een paar keer iets gelezen over een andere site waar motoren aangeboden worden dan Marktplaats?

Kan iemand mij dit vertellen?

Druk opzoek naar iets als een DRZ of vergelijkbaar op 25kW, en op Marktplaats is dat aanbod niet ruim.
Komt dit doordat er niet veel van zijn, of?

Of zijn er ook nog vergelijkbare motoren die betaalbaar zijn?
budget ligt rond de 2500.
 
Laatst bewerkt:
www.motorshopper.nl

Honda fmx 650 heb ik iemand in een ander topic getipt dus misschien vind jij dat ook wat.
 
Zit net op Motorshopper te kijken, zag een KTM 250 EXC staan voor 1.400 euro. stuur een mailtje en doe F5 op de advertentie en advertentie pleite -.=.

Begrenzen en gedoe heb ik weinig trek in, heb dusdanig veel gedoe gehad met brommers met begrenzen enzo dat ik hier de aankomende 30 jaar geen trek meer in heb.
 
Zit net op Motorshopper te kijken, zag een KTM 250 EXC staan voor 1.400 euro. stuur een mailtje en doe F5 op de advertentie en advertentie pleite -.=.

Begrenzen en gedoe heb ik weinig trek in, heb dusdanig veel gedoe gehad met brommers met begrenzen enzo dat ik hier de aankomende 30 jaar geen trek meer in heb.

Dat is mooi balen..

tsja begrensde brommers.. dat is ook niks waard maar een begrensde motor is wel even wat anders. Ik rij zelf een begrensde CBR 600 en heb, op minder vermogen na natuurlijk, nergens last van.

Succes met je zoektocht en laat maar een fototje achter in het 25 kw foto topic als je een mooie motor in de schuur/garage/op straat heb staan!
 
Ik bedoelde met brommers het brommertijdperk, die dingen met de kleine gele plaatjes.

Zoek om te beginnen iets van een SM of een Allroad. Foto'tje komt tzt goed, kan gerust nog wel 3 maanden duren eer er eentje in de garage staat :)
 
Ik bedoelde met brommers het brommertijdperk, die dingen met de kleine gele plaatjes.

Zoek om te beginnen iets van een SM of een Allroad. Foto'tje komt tzt goed, kan gerust nog wel 3 maanden duren eer er eentje in de garage staat :)

Ik begreep je :+ Maar een begrensde brommer en een begrensde motor is niet te vergelijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan