Bikers Days Spa 4/07

TzaHiko

MF'er
23 aug 2020
79
78
Hoi,

4/7 ga ik voor de 1ste keer op spa rijden, in de infomail staat er "bij voorkeur in de bovende paddock (F1) parkeren.
Kan iemand dit aanduiden op de map in de bijlage?

Of als er iemand die ook gaat mij de weg wat kan wijzen? 1ste keer dat ik op zo'n groot circuit ga 😁
 

Bijlagen

  • Screenshot 2022-06-27 030147.png
    Screenshot 2022-06-27 030147.png
    104,5 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Hoi,

4/7 ga ik voor de 1ste keer op spa rijden, in de infomail staat er "bij voorkeur in de bovende paddock (F1) parkeren.
Kan iemand dit aanduiden op de map in de bijlage?

Of als er iemand die ook gaat mij de weg wat kan wijzen? 1ste keer dat ik op zo'n groot circuit ga 😁
Ik denk dat ze het nieuwe gedeelte bedoelen, de boxen aan start-finish. Is ook heel duidelijk wanneer je de brug onderdoor komt , het hoogst gelegen gedeelte moet je hebben
 
Ik kreeg ook de mail binnen, eigenlijk weinig nieuws onder de zon. Zorg wel dat je vantevoren al weet hoe je moet rijden, als je dat daar past minute ga bepalen kun je de pech hebben dat je een "rondje" om het circuit moet rijden, dan ben je weer een kwartier verder, dus vantevoren effe "google mapsen". Dan enkel nog hopen en bidden op goed weer! Ik rij er die dag zelf namelijk ook!

Verder.....?
Neem je stoeltje mee naar de briefing zou ik zeggen... 😉🤣
Bedoeling van de briefing is echt wel oké hoor, maar de beste man kan wel eens een beetje langdradig zijn... 🤐
 
Ik kreeg ook de mail binnen, eigenlijk weinig nieuws onder de zon. Zorg wel dat je vantevoren al weet hoe je moet rijden, als je dat daar past minute ga bepalen kun je de pech hebben dat je een "rondje" om het circuit moet rijden, dan ben je weer een kwartier verder, dus vantevoren effe "google mapsen". Dan enkel nog hopen en bidden op goed weer! Ik rij er die dag zelf namelijk ook!

Verder.....?
Neem je stoeltje mee naar de briefing zou ik zeggen... 😉🤣
Bedoeling van de briefing is echt wel oké hoor, maar de beste man kan wel eens een beetje langdradig zijn... 🤐
Is toch best van de kant van Malmedy te komen?
 
Als ik m'n navigatie instel geeft hij aan dat ik ietsje door moet rijden op de N622 tot Stavelot en dan terug omhoog moet richting ingang D thv de Blanchimont. In de mail staat dat je deze moet hebben... dat is de enige ingang die open is gesteld...
 
2 weken terug was de Ster ook open, is dat weer anders?

Hoi,

4/7 ga ik voor de 1ste keer op spa rijden, in de infomail staat er "bij voorkeur in de bovende paddock (F1) parkeren.
Kan iemand dit aanduiden op de map in de bijlage?

Of als er iemand die ook gaat mij de weg wat kan wijzen? 1ste keer dat ik op zo'n groot circuit ga 😁
Rode paddock moet je hebben, je kan wel verdwalen op de weg er naar toe, het is niet het meest overzichtelijke circuit.
Er staan wel zat bordjes, goed volgen.
Als je bij de pitboxen uikomt ben je 1 afslag te ver gereden, dat is bruin op de kaart.
Veel plezier alvast :t
 
2 weken terug was de Ster ook open, is dat weer anders?


Rode paddock moet je hebben, je kan wel verdwalen op de weg er naar toe, het is niet het meest overzichtelijke circuit.
Er staan wel zat bordjes, goed volgen.
Als je bij de pitboxen uikomt ben je 1 afslag te ver gereden, dat is bruin op de kaart.
Veel plezier alvast :t
In de mail staat idd De ster en blanchimont gebruiken als ingang, bedankt voor de info 😁
 
Ik kreeg ook de mail binnen, eigenlijk weinig nieuws onder de zon. Zorg wel dat je vantevoren al weet hoe je moet rijden, als je dat daar past minute ga bepalen kun je de pech hebben dat je een "rondje" om het circuit moet rijden, dan ben je weer een kwartier verder, dus vantevoren effe "google mapsen". Dan enkel nog hopen en bidden op goed weer! Ik rij er die dag zelf namelijk ook!

Verder.....?
Neem je stoeltje mee naar de briefing zou ik zeggen... 😉🤣
Bedoeling van de briefing is echt wel oké hoor, maar de beste man kan wel eens een beetje langdradig zijn... 🤐
Ze geven toch al goed weer ^^, maar kan idd elk moment veranderen in België 😅.
Ik ga met de motor en zadeltassen, dus een stoeltje ga ik er niet in krijgen 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan