OnceD
Rookie
Overigens zag ik dat er in het verleden wel met de Duc-circuit dagen meegereden werd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Overigens zag ik dat er in het verleden wel met de Duc-circuit dagen meegereden werd.
21035 dus te doen, zie fundero's staan met 55000 er op of 't niks is.
DB4 is een leuke fiets, zelfde achterbrug lijkt me als ik de foto's zie, frame ook ongeveer 't zelfde daar zit toch een duc 2 pitter in ?
en blokken ook nog sporadisch nieuw te koop mocht het nodig zijn; http://www.supermono.de/mono-market/mono-market.html
Er wordt wel mee geraced in de supermono klasse in duitsland, frankrijk. ook in combinatie met Pami getuned blok geloof ik. In nederland rijdt er sinds 2008 geen een meer mee helaas.
kom ik daar met m'n Marchesini wielen
zullen wel bruut meer pk's in zitten, de supermono moet het met 48 pk's uit de eenpitter doen, maar bij Ron Wood peuren ze er met gemak meer dan 80 pk uit en bij Pami ook tot 90 pk las ik ergens... Ron Wood Rotax Flat Track Motorcycles
Heb laatst nog een hoop Supermono onderdelen aangeschaft, had een koplampunit nodig ivm scheurtje in fitting door worm worden in combinatie met trillen was de kunststof hard geworden en knipperde het groot licht constant, nu weer een verse op de plank, maar ook gelijk de rest maar overgenomen zoals kuip, stuur en subframe delen, voetsteunene, handvaten, tank, de electronica, temperatuurmeter, tellerhuis, spiegels met richtingaanwijzers er in en zo meer.
alles origineel en er zijn er niet zo veel gemaakt dus da's weer mooi, je weet tenslotte maar nooit wanneer je iets nodig hebt..
Die zitten er gelukkig nog op en zijn nog nieuw :-) maar zal wel duren voor ik die ooit nodig heb, ben nog niet zo'n kneeslider
Bedankt! Zullen we zeker doen ! zal eens op de club-site kijken, misschien wel eens naar een evenement. Tot later.
Die gele is een YB9, 600cc 4 cilinder. Die heeft ze nooit gehad. Mrs Gobert houdt niet van 4-cilinders en al helemaal niet van die kleintjes. Slappe hap!
Die YB9 was idd een rampeding, ik kreeg die ramair carbongevallen nooit goed gemonteerd.
En de Sri vlak daarna was nog eens een stuk goedkoper ook.
Ik heb ze nooit mooi gevonden
Volgens mij was er geen (half-)naakte YB9. Er ontbreekt kuipwerk...
De kleur lijkt mij niet origineel.
Ik durf het na bovenstaande hier bijna niet te vragen:
Ben sinds kort in het bezit van een YB 9 SR, moet nog het e.e.a. aan gebeuren, maar daar was de prijs dan ook naar.
Mijn exemplaar heeft i.p.v. de gebruikelijke volle kuip alleen een topkuip en daarnaast een nogal particuliere kleur.
Frame nr. is YB900237 en heeft een origineel NL kenteken (25 feb. 1995)
Wist niet van het bestaan van een half naakte YB 9 en weet dus niet of dit een orginele (Bimota-)kuip is.
Ik kan me vaag herinneren dat er in die tijd (halverwege jaren '90 dus) in een motorblad een keer een verhaal heeft gestaan over een Bimota in deze kleurstelling, maar of het dit exemplaar betrof?
In ongewassen staat ziet hij er zo uit:
[afbeelding]
Wie weet er meer van dit halfnaakte type en / of dit exemplaar?
Delen bestaan uit slechts 2 delen, dus opnieuw in originele kleuren spuiten is makkelijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
De originele carbon luchtinlaten en voorspatbord kwam later via Finland.
Zijn wel aparte motoren om te zien, en het zal vast ook wel heel bijzonder rijden.
Maar onderdelen krijgen na een schuivert bv lijkt me echt hels.